اخبار بازیپلی استیشن 5

سونی از کیفیت عناوین لانچ پلی استیشن 5 می‌گوید

کنسول PlayStation 5 در طی چند ماه دیگر عرضه خواهد شد و شرکت Sony مجددا کیفیت عناوین زمان عرضه این کنسول را یادآوری می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول PlayStation 5

با توجه به عناوین فرست پارتی در راه سونی و گزارشاتی که از انحصاری شدن عناوین بزرگ ترد پارتی بر روی PlayStation 5 خبر می‌دهند، افراد زیادی بابت مجموعه بازی‌های این کنسول هیجان‌زده هستند. به‌نظر می‌رسد سونی نیز در مورد عناوین لانچ خود (و پس از آن) اطمینان کاملی دارد؛ تا حدی که این کمپانی لاین آپ پلی استیشن 5 را بهترین لاین آپ تاریخ پلی استیشن می‌داند.

آقای Eric Lempel (رئیس مارکتینک جهانی شرکت تعاملی و سرگرمی سونی) در مصاحبه با GamesIndustry گفت: ” پس از اینکه از تمام قابلیت‌های PS5 بگذریم، (که واقعا آن را یک محصول نسل بعدی می‌سازد) به بحث محتوا می‌رسیم. محتوایی که در زمان عرضه PS5 و پس از آن در دسترس قرار می‌گیرد، به‌شدت هیجان‌انگیز است. به‌نظر من استودیوهای جهانی سونی و ناشرین مختلف در سراسر دنیا، بهترین لاین آپ تاریخ پلی استیشن را فراهم آورده‌اند.”

لمپل در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به این نکته که معرفی‌های بیشتری در راه است، گفت: ” ما برخی از محتویات را معرفی کردیم، و طبیعتا تعداد بیشتری از آن‌ها نیز در راهند؛ اما نوع تعامل توسعه‌دهندگان با این پلتفرم و خلق تجربه‌های تازه با IPهای شناخته‌شده و جدید، بسیار هیجان‌انگیز است.”

با اینکه تاکنون بازی‌های زیادی برای PS5 معرفی شده‌اند، اما تعداد زیادی از آن‌ها به عرضه کنسول نمی‌رسند. با اینحال، Spider-Man: Miles Morales یکی از بزرگ‌ترین عناوین لانچ PlayStation 5 محسوب می‌شود و Hitamn 3 نیز کمی بعد از عرضه کنسول و در ژانویه 2021 منتشر خواهد شد.

کنسول پلی استیشن 5 در تعطیلات پایان امسال وارد بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا