اخبار بازی

پلی استیشن در حال توسعه یک پلتفرم جدید برای تلفن همراه است

سونی در حال کار بر روی پلتفرم جدیدی است که بر روی بازی‌های رایگان موبایل متمرکز است. این شرکت یک لیست شغلی جدید برای طراحی پلتفرم موبایل منتشر کرده است. این شغل تحت بخش موبایل استودیو پلی استیشن قرار می‌گیرد. طبق فهرست، شامل استخدام یک مهندس نرم افزار با تجربه برای طراحی پلتفرم پلی استیشن برای توسعه، انتشار و اجرای بازی‌های رایگان برای پلتفرم موبایل است.

در ادامه می‌افزاید: شخصی که در این در این پست است، طراحی و پیاده‌سازی این پلتفرم را رهبری می‌کند، با تیم‌های داخلی برای اتصال بازی‌های موبایل به خدمات پلی‌استیشن همکاری و کار می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که همه بازی‌های موبایل استانداردهای کیفی پلی‌استیشن را برآورده می‌کنند. متقاضی موفق، که باید بیش از هشت سال تجربه حرفه‌ای در صنعت بازی‌های موبایل داشته باشد، سیستم و خدمات پشتیبان را برای پلتفرم بازی‌های موبایل طراحی خواهد کرد و خطوط و فرآیندهایی را برای تسهیل در ارائه نرم افزار با کیفیت بالا ایجاد خواهد کرد.

طی چند سال گذشته، سونی در حال ساخت تیمی از استعدادهای باتجربه برای پلتفرم موبایل بوده و افرادی را از Apple ،Kabam ،Meta ،Tencent Super Evil Megacorp ،Samsung ،Niantic ،Zynga ،Riot و غیره استخدام کرده است. با این حال، سال گذشته بخش موبایل آن دو مدیر ارشد را به فاصله چند هفته از دست داد. Michail Katkoff که در Rovio و Zynga کار می کرد و Nicola Sebastini که قبلاً Apple Arcade را رهبری می‌کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا