اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

نسخه جدید بازی God of War تا سال 2022 تأخیر خورد

سونی و استودیوی Santa Monica تأیید کردند که نسخه جدید بازی God of War در سال 2021 عرضه نخواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی God of War Ragnarok

هرمن هالست، رئیس اسودیوهای داخلی پلی استیشن در مصاحبه‌ای که بر روی PlayStation Blog قرار گرفته توضیحاتی را در مورد زمان عرضه بازی‌های در دست سونی ارائه داده و در این میان، تأیید شده که نسخه جدید خدای جنگ تا سال آینده تأخیر خورده است.

«خب، ما دو بازی بسیار بزرگ داستان‌محور در دست ساخت داریم: Horizon Forbidden West و نسخه جدید God of War. حقیقتا هر دوی این عناوین بابت دسترسی به ضبط حرکات موشن کپچر تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. در خصوص Horizon، ما فکر می‌کنیم که بتوانیم طبق برنامه بازی را در فصل تعطیلات (پاییز) عرضه کنیم. اما این موضوع کاملا قطعی نیست و ما سخت مشغول کاریم تا بتوانیم آن را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما تأیید کنیم.»

«در خصوص God of War، کار بر روی این پروژه کمی دیرتر آغاز شد. ما تصمیم گرفته‌ایم عرضه این بازی را تا سال بعد به تعوقی بی‌اندازیم تا اطمینان حاصل کنیم استودیوی سانتا مونیکا بازی God of War شگفت‌انگیزی که همه ما دوست داریم بازی کنیم را ارائه دهد.»

در همین حال، هالست همچنین تأیید کرد که نسخه جدید God of War و بازی Gran Turismo 7 نیز همانند Horizon Forbidden West، به‌صورت بین نسلی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

استودیوی سانتا مونیکا هم در پیام جداگانه‌ای که آن را در صفحه رسمی توئیتر خود به اشتراک گذاشت، اعلام کرد که در حین حفظ سلامت اعضای تیم، بر روی ارائه دادن یک اثر با بالاترین کیفیت متمرکز بوده و بی‌صبرانه منتظر است تا آنچه که بر روی آن کار کرده را به طرفداران نشان دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا