اخبار بازی

سونی نیمی از 12 بازی سرویس محور خود را به تاخیر انداخته است

 

تایید شده است که شرکت Sony Interactive Entertainment (SIE) تعداد بازی های سرویس محور را که قصد دارد در سال‌های آینده منتشر کند، به نصف کاهش داده است. SIE بارها گفته است که قصد دارد تا سال مالی که به مارس 2026 ختم می‌شود، 12 عنوان سرویس محور را در بازار عرضه کند.

با این حال، اوایل سال جاری تیم مدیریت پلی استیشن تایید کرد که با استودیوی Bungie برای بررسی دقیق برخی از پروژه‌ها همکاری کرده است. بر اساس گزارش‌های مطبوعاتی، این امر منجر به کوچک شدن برخی از پروژه‌ها شده است.

در روز پنجشنبه، آقای هیروکی توتوکی ظاهراً تأیید کردند که این بررسی‌ها منجر به تاخیر برخی از بازی‌ها شده است. او گفت: ما در حال بررسی این موضوع هستیم. تا حد امکان تلاش می‌کنیم تا مطمئن شویم این بازی‌ها برای مدت طولانی مورد پسند گیمرها قرار بگیرند. برنامه فعلی ما این است که از 12 عنوان، شش عنوان تا سال مالی 25 منتشر شوند. در مورد شش عنوان باقی مانده، ما همچنان روی آن‌ها کار می کنیم. این تعداد کل عناوین سرویس محور و چند نفره است. در میان مدت و درازمدت ما می خواهیم این نوع استراتژی را به پیش ببریم و این استراتژی را تغییر نمیدهیم. اینطور نیست که به عناوین خاصی پایبند باشیم، اما کیفیت بازی‌ها مهمترین موضوع است.

از میان 12 عنوانی که در حال توسعه هستند، می توان به یک بازی آنلاین The Last of Us، یک بازی آنلاین Horizon و یک IP اصلی از استودیوی لندن پلی استیشن اشاره کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا