اخبار بازی

تایید حضور بازی Death Stranding و بازسازی بازی Final Fantasy 7 در TGS 2019

بازی Death Stranding

شرکت سونی حضور بازی Death Stranding و بازسازی بازی Final Fantasy 7 و هم‌چنین Nioh 2 را در رویداد Tokyo Game Show 2019 تایید کرد. با توجه به نزدیک شدن این نمایشگاه، کمپانی‌ها برنامه‌های بزرگ خود برای شرکت در این رویداد را اعلام کرده که برای مثال می‌توان به معرفی یک نسخه جدید از مجموعه بازی Resident Evil توسط شرکت کپکام و هم‌چنین معرفی عناوینی توسط همین شرکت برای کنسول Nintendo Switch اشاره کرد.

همان‌طور که پیش از این نیز می‌دانستیم مهم‌ترین بازی سونی برای حضور در نمایشگاه TGS 2019 عنوان Death Stranding خواهد بود. هیدئو  کوجیما پیش از این در نمایشگاه گیمزکام تایید کرده بود که نمایش جدیدی از گیم‌پلی ساخته خود را در Tokyo Game Show به اشتراک می‌گذارد و شرکت سونی نیز اکنون این موضوع را تایید کرده است. این کمپانی در حال آماده‌سازی سالن مخصوصی است تا در آن گیم‌پلی بازی مهم و مورد انتظار انتهای سال خود را به نمایش بگذارد.

در کنار تایید حضور بازی Death Stranding غرفه شرکت سونی در این نمایشگاه شامل خضور بازسازی بازی Final Fantasy 7، بازی Call of Duty: Modern Warfare و بازی Nioh 2 می‌شود. شرکت سونی هم‌چنین قرار است میزبان استیج لایواستریمی تحت عنوان “PlayStation Presents Live Show TGS 2019” باشد که طی آن نمایش گیم‌پلی تعدادی از بازی‌های خود را به اشتراک خواهد گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا