اخبار بازی

مدیرعامل سونی می‌گوید آینده بازی‌های پلی‌استیشن روی کنسول، رایانه شخصی، موبایل و سرویسهای ابری خواهد بود

سونی به عنوان سازنده پیشرو کنسول‌های خانگی در جهان، در جایگاه ویژه ای با پلی استیشن 5 و تجارت بازی سازی قرار دارد. فروش کنسول ps5 از زمان عرضه آن در سال 2020 به افزایش خود ادامه داده است و بخش پلی استیشن در تلاش است تا جایگاه خود را در صنعت بازی در آینده حفظ کند.

در مصاحبه ای با Norges Bank Management Management، آقای Yoshida، مدیر عامل سونی، در مورد آینده پلی استیشن در کوتاه مدت صحبت کرد.

آقای یوشیدا گفت: این (صنعت گیم) همه جا خواهد بود. هرجا که محاسبات وجود داشته باشد، کاربران می‌توانند بازی‌های مورد علاقه‌شان را یکپارچه بازی کنند. پلی استیشن محصول اصلی ما باقی خواهد ماند، اما ما بخش بازی خود را به رایانه شخصی، موبایل و سرویسهای ابری گسترش خواهیم داد.

از یوشیدا در مورد حرکت به سمت خدمات اشتراکی و در مورد بازی های ابری و غیر سنتی پرسیده شد. او گفت: گیمرها معمولاً یک بازی را در یک زمان انجام می دهند. ممکن است که تنوع بازی‌ها در مقایسه با سرویس‌های استریم ویدیو چندان ارزشمند نباشد. بنابراین ما نوعی سرویس متعادل یا ترکیبی در شبکه پلی استیشن خواهیم داشت: اشتراک و همچنین پرداخت به ازای محتوا.

در نهایت، از یوشیدا به طور خاص در مورد خرید اخیر مایکروسافت یعنی اکتیویژن بلیزارد و اینکه چگونه بر مسیر پلی استیشن تأثیر می گذارد، سؤال شد. یوشیدا گفت که سونی به کار خود ادامه می دهد تا به کاربران پلی استیشن توانایی انجام بهترین بازی ها را با بهترین گزینه‌ها بدهد. او افزود: رقابت سالم برای رشد صنعت بازی ضروری است و ما در سونی معتقدیم که ارائه گزینه های مختلف برای بازی به گیمرها مهم است. بنابراین ما به تلاش خود برای رسیدن به این هدف ادامه خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا