اخبار بازی

مدیرعامل کمپانی «Sony» آقای «Kaz Hirai» از سمت خود کناره گیری کرد

کمپانی «Sony» امروز طی بیانیه‌ای خبر از کناره گیری آقای «Kaz Hirai» از سمت خود به عنوان مدیرعامل و رئیس این کمپانی داد. آقای «Kenichiro Yoshida» مدیر ارشد مالی و معاون اجرایی کمپانی سونی از تاریخ ۱ آپریل (۱۲ فروردین) جایگزین آقای هیرای در سمت مدیریت کمپانی خواهد شد.

Sony

آقای «Kaz Hirai» در این باره گفت:«از زمان انتصاب من به عنوان رئیس و مدیرعامل در آپریل ۲۰۱۲، من اعلام کردم که هدف من اطمینان حاصل کردن از این موضوع خواهد بود که کمپانی سونی به راه خود در فراهم کردن مشتریان با «Kando» (تحت تأثیر قرار دادن از نظر احساسی)، الهام بخش بودن و به سرانجام رساندن کنجکاوی آن‌ها ادامه دهد. تا این لحظه من خودم را وقف تغییر و تحول کمپانی و افزایش بهره‌ وری آن کردم و خیلی خوشحالم که میتوانم اعلام کنم که امسال که سال سوم و آخرین سال برنامه ی میان‌رده‌ی کمپانی ما انتظار داریم تا از نظر سرمایه از چیزی که انتظار داشتیم فراتر برویم. شنیدن اینکه مردم مشتاقانه درباره‌ی بازگشت کمپانی سونی صحبت میکنند من را به هیجان ‌می‌آورد.»

«درحالی که کمپانی به نقطه‌ی مهمی که باید به برنامه‌ی میان‌رده‌ی جدید عمل کند، پیشروی میکند، من این موقعیت را برای واگزاری سکان هدایت به مدیریت جدید ایده‌آل دیدم. برای آینده‌ی سونی و شخص من تا بخش جدیدی از زندگی‌ام را آغاز کنم.»

«جانشین من «Kenichiro Yoshida» از زمان بازگشتش در دسامبر ۲۰۱۳ به کمپانی من را از نزدیک با مشارکت‌های گسترده‌ی خود بیش از مسئولیت‌هایش به عنوان مدیر ارشد مالی در راه تغییر و تحول سونی حمایت میکرد. به عنوان رئیس فعلی قطعا به صورت کامل از آقای یوشیدا و تیم مدیریتی جدید پشتیبانی خواهم کرد و سعی میکنم تا این جایگزینی تا حد ممکن تسهیل شود و موفقیت آنان تضمین شود.»

Sony

همچنین آقای یوشیدا اعلام کرد از آقای هیرای و هیئت مدیره‌ی کمپانی سونی به خاطر «اعتماد و اطمینان در انتصاب من به عنوان رئیس و مدیرعامل» متشکر است.

آقای «Kaz Hirai» در سال ۱۹۸۴ به عنوان عضوی از بخش موسیقی به کمپانی سونی پیوست. در سال ۱۹۹۵، با منتقل شدن به « Sony Interactive Entertainment America» یکی از ارکان انتشار ۲ کنسول «Playstation 2» و «Playstation 3» بود و بعد از مدتی به سمت مدیریت و ریاست رسید. در تغییرات اجرایی کمپانی سونی در سال ۲۰۰۶ آقای هیرای جایگزین «Ken Kutaragi» به عنوان رئیس «Sony Interactive Entertainment International» شد و به پیشرفت تجارت (در آن زمان) بدون سود «Playstation» کمک کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا