اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

سازندگان بازی Days Gone بر روی یک IP جدید اپن ورلد کار می‌کنند

هر چند به‌نظر می‌رسد دنباله بازی Days Gone ساخته نمی‌شود، اما این تأیید شده که این استودیو با استفاده از آنچه که از خلق دیز گان آموخته‌اند بر روی یک IP جدید کار می‌کنند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Days Gone

رئیس استودیوهای داخلی پلی استیشن یعنی هرمن هالست، اخیرا پرسش و پاسخ مفصلی را انجام داده شامل اطلاعات مختلفی می‌شود؛ برای مثال در این پرسش و پاسخ متوجه شدیم که بازی‌های گرن توریسمو 7 و نسخه جدید God of War بین نسلی خواهند بود. اما هنگامی که در این پرسش و پاسخ صحبت از اهمیت خلق IP‌های جدید شد، هالست گفت:

«من می‌خواهم استقبال کردن از میراث پلی استیشن را ادامه دهیم، مرزهای ویدئوگیم را جابجا کنیم و بازی‌هایی را بسازیم که اهمیت زیادی دارند. بازی‌هایی که در هیچ جای دیگری ساخته نمی‌شوند.» او ادامه داد: «استودیوی بند هم‌اکنون در حال کار بر روی یک IP جدید هیجان‌انگیز است و تیم سازنده بابت آن شور و شوق بسیار زیادی دارد. آن‌ها بازی را بر اساس سیستم‌های جهان باز عمیقی که با Days Gone توسعه داده بودند، خلق می‌کنند. بنابراین من بسیار برای استودیوی Bend خوشحالم.»

در حال حاضر، تمام چیزی که از این IP جدید می‌دانیم مواردی است که ذکر شد و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم. بازی Days Gone ابتدا در سال 2019 برای پلی استیشن 4 منتشر شده بود. این عنوان به‌تازگی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا