اخبار بازیپلی استیشن 5

سونی برای وضعیت آشفته در پیش‌خرید پلی‌استیشن 5 عذرخواهی کرد

شرکت سونی قبول کرد که روند پیش‌ خرید کنسول پل پلی‌استیشن 5 می‌توانست خیلی بهتر از این باشد. سونی در پست توییتر شرکت خود برای وضعیت آشفته پیش آمده عذرخواهی کرد و خبر داد که کنسول‌های پلی‌استیشن بیشتری برای پیش خرید در چند روز آینده عرضه خواهد شد.

بگذارید صادق باشیم، روند پیش خرید پلی‌استیشن 5 می‌توانست خیلی بهتر از این باشد. ما واقعاً برای وضعیت پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنیم. ما در طی چند روز آینده، کنسول‌های پلی‌استیشن 5 بیشتری را عرضه خواهیم کرد – اطلاعات بیشتر درباره‌ی این موضوع از طریق فروشگاه‌ها اعلام خواهد شد و دستگاه‌های پلی‌استیشن 5 بیشتری تا پایان سال در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

موجودی کنسول برای پیش خرید از زمانی که قابلیت پرداخت برای آن فعال گردید به پایان رسیده است. فروشگاه آمازون حتی اعلامیه‌هایی ارسال کرد و به مشتریان هشدار داد که امکان دارد کنسول را به دلیل تقاضای بالا در روز لانچ دریافت نکنند.

ps5

مدل اصلی پلی‌استیشن 5 به همراه درایو این کنسول با قیمت 499 دلار و مدل دیجیتال آن با قیمت 399 دلار در تاریخ 12 نوامبر در آمریکا ، ژاپن ، کانادا ، مکزیک ، استرالیا ، نیوزیلند ، کره جنوبی و در 19 نوامبر در اروپا، خاورمیانه، آمریکای جنوبی، آسیا و آفریقای جنوبی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا