اخبار بازیپلی استیشن 5

سونی استودیوی Housemarque، سازندگان بازی Returnal را خرید

شرکت Sony رسما اعلام کرده که Housemarque به جمع استودیوهای داخلی پلی استیشن پیوسته است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی Housemarque و سونی

پیش از این سونی بارها اعلام کرده بود که قصد دارد تا در خرید استودیوهای بیشتر سرمایه‌گذاری کند. حال سازندگان بازی Returnal که مدتی پیش برای پلی استیشن 5 منتشر شد، عضوی از مجموعه PlayStation Studios محسوب می‌شود.

هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن در این مورد گفت: «عرضه اخیر Returnal ثابت می‌کند که این استودیو یک بینش شگفت‌انگیز دارد و می‌تواند بازی‌های جدید بیادماندنی که مخاطبان ما با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند را خلق کنند. اضافه شدن این استودیو به جمع ما نیروهای خلاق استودیوهای پلی استیشن را افزایش می‌دهد و من بی‌صبرانه منتظرم تا آنچه که در آینده در انتظار Housemarque هست را ببینم.»

در همین حال Ilari Kuittinen، یکی از موسسان و مدیران استودیو Housemarque نیز گفته: «ما به‌شدت هیجان‌زده‌ایم تا بالاخره به خانواده استودیوهای پلی استیشن ملحق شویم! این امر به استودیوی ما آینده‌ای روشن و فرصتی پایدار می‌دهد تا نه‌تنها روش‌های جدید روایت قصه را امتحان و مرزهای این فرم هنری مدرن را جابجا کنیم، بلکه به ارائه تجربه‌های گیمپلی‌محور خود نیز ادامه دهیم. به‌طور داخلی در اینجا یعنی هلسینکی، این همچنین بدین معناست که ما رسما خانواده پلی استیشن را در صنعت گسترش خواهیم داد و میراث قدیمی‌ترین استودیوی بازیسازی در کشور فنلاند را حفظ خواهیم کرد.»

جدا از عرضه ریترنال به‌عنوان انحصاری پلی استیشن 5، هاوس‌مارک در سال‌های گذشته بارها با ساخت عناوینی مثل Resogun ،Nex Machina و Alienation با سونی همکاری کرده. مدتی پیش این استودیو اعلام کرده بود که می‌خواهد به ساخت بازی‌های بزرگ‌تر مانند ریترنال ادامه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا