اخبار بازی

Sony و توضیح درمورد LED بالای Dual Shock 4

رییس شرکت سونی، آقای Shuhei Yoshida به تازگی و در مصاحبه با سایت Edge به صحبت درباره PlayStation 4 پرداختند و همچنین در مورد DualShock 4 و LED بالای آن نیز سخن گفته اند.
به عقیده بسیاری از افراد، این LED بسیار شبیه به Move عمل خواهد کرد. آیا این بدان معناست که سونی Move را درون DS4 قرار داده است؟!
Yoshida در این مورد اظهار می‌کند: "این LED برای کار کردن نیازی به دوربین ندارد. این فقط و فقط راهی برای مشخص نمودن بازیکن ها و دسته های 1 تا 4 است؛ دقیقا همان طور که در Dualshock 3 استفاده می‌شد(چهار LED بسیار کوچک و مربعی شکل که بالای آن ها اعداد 1 تا 4 قرار داشت و در هر دسته یکی از این LED ها به رنگ قرمز در می‌آمد) و این بار فقط نور LED جایگزین آن شده است. افراد ما در SCEI می‌خواستند تا این مشخص نمودن بازی‌باز ها را کمی هوشمندانه تر کنند و این گونه بود که ما از LED استفاده کردیم. البته همان طور که افراد تیم های Rich نیز اشاره کرده بودند با استفاده از LED بر روی دسته، علاوه بر شناسایی عمیق تر بازی‌باز، مشخص شدن مکان دقیق حضور بازی‌باز به صورت دو بعدی نیز توسط دوربین انجام می‌شود. پس این LED دو کاره یا حتی سه کاره است؛ چرا که بازی سازان نیز می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و برای مثال هنگامی که خط سلامتی شما در بازی رو به اتمام است، امکان دارد رنگ این LED از سبز به قرمز تغییر کند؛ مانند چیزی که پیش تر در عنوان Killzone دیدیم. اگر موقع به انجام رسیدن بازی کاملا به Steven نگاه می‌کردید، متوجه این موضوع می‌شدید. در حالی که مردم به صفحه اصلی نگاه می‌کردند، Steven کاملا رو به روی تماشاگران ایستاده بود تا به آن ها نشان دهد که با ضربه زدن به دشمن رنگ ها تغییر می‌کنند و یا با کاهش پیدا کردن خط سلامتی این رنگ از سبز به قرمز تغییر می‌کند و پس از استفاده از یک منبع برای باز گرداندن سلامتی، رنگ این LED دوباره به حالت اولیه خود یعنی سبز بازمی‌گردد."
PlayStation 4 قرار است در تعطیلات امسال منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا