اخبار بازی

SONY: هنوز محتوا‌های First Party برای Vita در حال ساخت است.

رییس بخش اروپای سونی در مصاحبه ایی اعلام نمود که هنوز محتوا‌های First Party برای Vita در حال ساخت است.

در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

 

 

 src=

 

در مصاحبه رییس بخش اروپای سونی با VG247 این مورد یادآوری شد که تنها انتظار بازی های AAA  را بر روی «کنسول‌های قابل حمل» نداشته باشید.

 

Jim Ryan رییس بخش اروپای سونی در این مصاحبه اعلام نمود که هنوز عناوین First Party برای ویتا در حال ساخت است. جیم رایان این نکته را درباره صحبت‌های هفته گذشته نایب رییس Sony Computer Entertainment  آقای Masayasu Ito ، اظهار نمود.

اقای ایتو در مصاحبه خود با سایت 4gamers این چنین گفته بود:

« هم اکنون هیچ استودیوی First-party ایی در حال ساخت عنوانی برای ویتا نیست. از آن جایی که استودیو‌های Third-party به سختی در حال کار بر روی بازی‌های ویتا هستند، تمرکز SCE بر روی PS4 به عنوان جدیدترین پلتفرم است.»

 

اما امروز جیم رایان تصریح کرد که این برداشت از سخنان ایتو اشتباه بوده و سونی تنها بر روی عناوین ویتا با بودجه سنگین کار نمی کند و استودیوهای داخلی این شرکت هنوز در حال کار برای عناوین ویتا هستند.

« آن چه که درباره ویتا گفته شده یک تفسیر غلط یا گزارشی اشتباه بوده است، من گمان می‌کنم آن چه که گفته شده این موضوع بوده که دیگر عناوین AAA برای ویتا در حال ساخت نیست، اما هنوز محتواهای First-party در حال تکمیل هستند.»

این صحبت‌ها در طی روز های اخیر و  در هفته بازی‌های رایانه‌ایی پاریس صورت گرفت، جایی که در طی کنفرانس 90 دقیقه‌ایی سونی هیچ عنوان ویتایی به نمایش در نیامد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا