اخبار بازی

Sony: متنفریم از این که همه بازی های PS4 به عناوین FPS محدود شوند

Sony بار دیگر به دنبال این است تا بر روی بازی های متنوع تمرکز کند و کاری که با PS3 انجام داد را بار دیگر با PS4 تکرار کند.
شرکت سونی در دوران PS3 ثابت کرد که علاقه مند به ساخت بازی های متنوع و شاد برای این کنسول است و ریسک ساخت عنوانی با نوآوری ها و جو خاص و رنگارنگ را می‌پذیرد.
ModNation Racers, LittleBigPlanet, MAG و عناوینی مانند Journey یا Tokyo Jungle در PSN کاملا گواه این موضوع هستند؛ عناوینی که شاید مانند Uncharted، فروش زیادی نداشتند ولی نشان دهنده این حقیقت بودند که سونی به ساخت بازی های متفاوت چراغ سبز نشان می‌دهد.
رییس جهانی شرکت سونی، آقای Shuhei Yoshida در مصاحبه ای با Edge پیرامون PS4 اعلام نمود که دوست ندارد در این کنسول، همه بازی ها به عناوین FPS ختم شوند.
وقتی سوال شد که چرا در اولین معرفی از نسل بعد، یک بازی با جو شاد و رنگارنگ مانند Knack را به نمایش در آوردید، Yoshida پاسخ داد: "این کار را با قصد و به عمد انجام دادیم. زمانی که Mark گفت که نظرتان در مورد یک بازی شبیه به Crash Bandicoot برای PS4 چیست و Knack را به ما معرفی کرد بسیار خوشحال شدیم و استقبال کردیم. بله ما متنفریم از این که ببینیم تمامی عناوین PS4 به سبک های FPS ،action-adventure یا بازی های بسیار واقع گرایانه ختم می‌شوند. ما می‌دانیم که مردم این بازی ها را دوست دارند ولی فقط عناوین یاد شده نیستند که می‌توانند باعث لذت بردن شما از بازی شوند."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا