اخبار بازی

Sony: عرضه ی دیرتر PS4 نسبت به رقبایش، نامطلوب خواهد بود.

در سال 2005، این Microsoft بود که با کنسول Xbox 360 یک سال زودتر وارد نسل جدید شد. مدیر بخش اروپایی Playstation یعنی Jim Ryan عقیده دارد که چنین مسئله ای نباید در مورد PS4 تکرار شود و میگوید اگر کنسول بعد ما با فاصله ی زیادی نسبت به رقبایش عرضه شود به ضررمان خواهد بود.

همانطور که میدانیم قرار است Wii U سال آینده عرضه شود؛ همچنین انتظار میرود که Microsoft نیز کنسول بعد خود را در اواسط 2012 معرفی کند و از الان حدس هایی در رابطه با کار کردن برخی از استودیوها برای ساخت لانچ تایتل های این کنسول و عرضه در سال 2013 زده میشود. اما در این میان حرفی در مورد جانشین PS3 زده نشده است.
این مورد، به علاوه ی رتبه ی کلی سونی در زمینه ی مالی، ذهن برخی از افراد را به این سمت سوق میدهد که آن ها در نقشه هایشان برای نسل بعد، نسبت به رقبای خود عقب تر هستند. اما Ryan از استراتژی سونی دفاع کرد و گفت: هنوز کارهای ناتمام زیادی برای PS3 باقی مانده است.

هفته ی پیش Edge اشاره کرده بود که یکی از استودیوهای First Party سونی ساخت بازی بر روی PS3 را متوقف کرده، و به PS4 کوچ کرده است. این سازنده که نامش فاش نشده است، ظاهرا بر روی تکنولوژی گرافیکی PS4 نیز کار میکند.
پس از آن نیز گفته شد که Guerrilla Games در حال ساخت یک Killzone جدید است، آیا ممکن است این بازی برای PS4 باشد؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا