اخبار بازی

Sony: شما می توانید یک PS4 به علاوه FIFA 14 را ارزانتر از یک Xbox One تهیه کنید

همانطور که می دانید کمپانی مایکروسافت برای افرادی که Xbox One را پیش خرید کرده اند، یک عدد نسخه دیجیتالی رایگان FIFA 14 را در نظر گرفته است.
وبسایت GameSpot از Fergal Gara که معاون رئیس کمپانی SCE UK می باشد سوال کرد که نظر ایشان پیرامون این دو خرید کریسمس چیست؟ و آقای Gara از موفقیت های PlayStation 4 گفتند: "صادق باشیم ما دیگر به دنبال قبول پیش خریدها نیستیم و آمار آن حتی الان نیز بسیار بالا می باشد. ما فعلا بر روی ارزش تمرکز خواهیم کرد و کارهای زیادی برای یک بازی در دنیای PS4 می توانیم انجام دهیم. "

آقای Gara پیرامون DR جدید Gamestop گفتند: "آنقدر که من درک می کنم شما می توانید یک PS4 به علاوه FIFA 14 را ارزانتر از یک Xbox One تهیه کنید. این روزهای مثال های متفاوتی برای این واقعیت می توان زد. حال قیمت PS4 باشد یا محتویات بی نظیر که در PS4 در نظر داریم. "

ایشان در آخر اشاره پیرامون صحبت های Andrew House بعد از Gamescom که خطاب به مایکروسافت بود کردند و گفتند: "میدانید، رقابت زیادی در بازار موجود است. ما همه حیواناتی هستیم که رقابت می کنیم. همه می خواهیم بهترین ها را برای گیمرها به ارمغان بیاوریم اما بخشی از شغل این است که در رقابت پیروز شوید. این حس خوبی است که جلوتر از دیگران باشید. "

نظر شما پیرامون صحبت های ایشان و آمار یک میلیون پیش خرید PS4 چیست؟!

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا