اخبار بازی

Sony: سازندگان از طریق PS VITA در آمد بیشتری دارند تا موبایل ها

کمپانی Sony مدعی است که سازندگان در آمد بیشتری در PS VITA می توانند کسب کنند تا موبایل ها.
مدیر ارشد بخش تجاری کمپانی SCEE جسورانه در Polygon اعلام کرده اند که سرمایه گذاری بر روی PS VITA برای آنهایی که به دنبال کسب و کار هستند بسیار خوب است و اینکه اگر یک بازی را در App Store سیستم iOS قرار دهید، بدین معنی است که دارید بخت آزمایی می کنید.
آقای Shahid Ahmad گفته اند: "سازندگان بیشتری پول بیشتری به طور متوسط بر روی Vita می توانند بدست بیاورند تا موبایل ها. مردم زمانی که یک Vita تهیه می کنند دوست دارند بازی ها را بخرند. به سازندگان میخواهم بگویم اگر به دنبال کسب و کار هستید، بازی های خود را بسازید و به Vita بیاورید زیرا سرمایه گذاری بزرگی کرده اید. اگر می خواهید بخت آزمایی کنید، بازی های خود را برای iOS عرضه کنید بهتر است. شما در آن تقلا خواهید کرد که مردم را کشفتان کنند و آرزو می کنید که مردم زیادی درباره شما حرف بزنند. در حالی که بر روی Vita تا هر هرفته یک سری محتویات جدید عرضه می شود مردم یکدیگر را به مانند یک آتش که فراگیر می شود خبر می کنند زیرا هر روز از آن کنسول استفاده می کنند و درباره محتویات سخن می گویند. "

کمپانی سونی در Gamescom امسال یک سری بازی برای PS VITA نیز معرفی کرده است که یکی از آنها Vlambeer’s Wasteland Kings می باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا