اخبار بازی

Sony: تعداد به نسبت زیادی از دارندگان PS4، عنوان The Last of Us را تجربه نکرده اند

طبق گفته های Sony، پس از تحقیقات و بررسی اطلاعات PSN دارندگان PS4، آن ها به این نتیجه رسیدند که درصد زیادی از دارندگان PS4 از پلتفرم های گوناگون مانند Xbox و Nintendo به PS4 کوچ کرده اند. این تغییر جهت به سمت Playstation به معنای آن است که تعداد قابل توجهی از دارندگان PS4 هنوز The Last of Us را تجربه نکرده اند. این یکی از دلایل اصلی برای عرضه برخی بازی های Classic انحصاری PS3 بر روی PS4 است.

Josh Walker در این باره گفت: "The Last of Us یکی از مهم ترین عناوین نسل قبل محسوب می‌شود که جوایز بی‌شماری را برده است. این منصفانه نیست که طرفداران جدید Playstation همچین عنوانی را تجربه نکنند. ما اطلاعات PSN دارندگان PS4 را بررسی کردیم و متوجه این قضیه شدیم که تعداد نسبتا زیادی از آن ها The Last of Us را تجربه نکرده اند.
این نشان دهنده آن است که تعداد زیادی از پلتفرم های دیگر به Playstation کوچ کرده اند و ما از اینکه به آن ها خوش آمد می‌گوییم خوشحال هستیم."

The Last of Us Remastered به همراه تمامی DLC های آن، برای PS4 عرضه می‌شود. همچنین این عنوان دارای یپیشرفت های گرافیکی نسبت به نسخه PS3 است و به صورت 1080p/60fps اجرا می‌شود. این بازی در تاریخ اول August در انگلستان عرضه می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا