اخبار بازی

Sony بالاخره Virtual Reality Headset را برای PS4 معرفی کرد

امروز بالاخره آقای یوشیدا در برنامه "Driving the Future of Innovation at Sony Computer Entertainment" در همایش GDC از جدیدترین تکنولوژی خود پرده برداری کردند.

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن. اینطور که گفته شده قرار است که این تکنولوژی تجربه جدیدی در ارائه بازی های نسل جدید به مخاطبان القاء نماید.

در حال حاضر این تکنولوژی با نام "پروژه مورفیس" شناخته می شود. اینطور که مشخص شده است این وسیله از سال 2010 تا بحال توسط مهندسان شرکت Sony در دست ساخت بوده است. وسیله ای که بدون شک آرزوی هر گیمر خواهد بود. چیزی که مردم به مدت چند دهه آرزوی آن را دارند.

 src=https://cdn2.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/03/m_5328ef623b806_s-566x425.jpg style=

تا بحال بیشتر سازندگان حمایت خود را از این تکنولوژی را نشان داده اند. اینطور که معلوم است از نظر کارشناسان و متخصصان اهل تکنولوژی این وسیله انقلاب بزرگی را در تجربه و ارائه سرگرمی های نو برای بازیبازها به ارمغان خواهد آورد.

مشخصات پروژه مورفیس:

 src=https://www.8pic.ir/images/02131606838393157569.jpg></p><p><span style=line-height:1.6em>اطلاعات کلیدی منتشر شده تا بحال:</span></p><ul> <li dir=rtl>Morpheus خواهد توانست صداهای کاملا 3 بعدی به معنای واقعی کلمه را برای شما به ارمغان آورد.</li> <li dir=rtl>ایجاد یک محیط صوتی بسیار واقع گرایانه در دنیایی مجازی با زاویه 360 درجه!.</li> <li dir=rtl>گفته شده طراحان بازی هایی خواهند ساخت که شما واقعا <strong>حس حضور </strong>در دنیا و پیرامون آن بازی را حس کنید و کوچکترین واکنش ها بر احساسات شما تاثیر خواهد داشت.</li> <li dir=rtl>تجربه هایی که این تکنولوژی به شما منتقل میکند ! چیزی فراتر از دیدن محض خواهد بود!.</li> <li dir=rtl>PS Camera برای کار با این وسیله لازم خواهد بود. PS Move هم بستگی به بازی هایی دارد که شما تجربه می کنید. DS 4 نیز برای این تکنولوژی قابل استفاده خواهد بود.</li> <li dir=rtl>گفته شده که شرکت Sony طی همکاری که با متخصصان پزشکی در این مورد داشته، باعث شده که مخاطب در حین استفاده از دستگاه دچار سرگیجه، اشکال در بینایی و یا مشکلاتی از این قبیل را دچار نشود.</li> <li dir=rtl>افرادی که دارای یک چشم هستند نیز از این وسیله می توانند استفاده کنند.</li></ul><p>در مورد قیمت و یا بازی های مرتبط با این تکنولوژی تا بحال اطلاعات زیادی منتشر نشده است.</p><p><a class=om-news-src href=http://www.dualshockers.com/2014/03/18/sonys-ps4-virtual-reality-headset-is-named-project-morpheus-pictures-inside/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=حسین1392-12-28

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا