اخبار بازی

Sony: عرضه تعداد زیادی بازی مستقل برای PS4 یک امر طبیعی بود

طی کنفرانس کمپانی سونی در Gamescom 2013 بازی های مستقل زیادی معرفی شدند. رئیس استدیو جهانی Sony آقای Shuhei Yoshida گفته اند که عرضه این تعداد بازی مستقل برای PS4 یک امر طبیعی می باشد.
ایشان طی صحبت هایشان با CVG در Gamescom گفته اند که سونی چند وقت پیش تصمیم به حمایت بازی سازان مستقل کرده بود. آینده بازی ها به سمت دیجیتالی بودن پیش می رود و این مورد کار سازندگان کوچک برای دسترسی به مخاطبین بیشتر را راحت کرده است.
سخنان Shuhei Yoshida: "آنها می خواهند بازی های بزرگ بسازند که بسیار کار پسندیده ای است. برای ما کاملا طبیعی است که محافظه کارانه در بازی هایی که می سازیم عمل کنیم مخصوصا در یک استدیو بزرگ تر. ما به افراد کوچکتر نیاز داریم تا کار خود را ارئه کنند. معمولا اگر به بازی های بزرگ نگاه کنیم، فقط دنبال یک سری افراد افتاده ایم. برای همین است که بازی سازان مستقل از اهمیت بالایی برخودار هستند و ایده های جدید را به پلتفرم ها می آورند. من فکر می کنم تا چند سال آینده عناوین بسیار بزرگی خواهیم دید که به بازار بزرگ تری دست پیدا خواهند کرد."

ساخت عناوین دیجیتالی مورد توجه سونی قرار گرفته است اما چیزی نیست که بر آن تمرکز کنند. آقای Yoshida ادامه می دهند: "برای سازندگان ما خوب است که چیزهای جدید را امتحان کنند. برخی افراد تا شش سال روی یک فرانچیز کار می کنند، پس خیلی خوب است که تیم های ما می توانند خلاقیت خود را بروز دهند. ما کارهای زیادی داریم که بایستی انجام دهیم و به دنبال این هستیم تا همه چیز را برای عرضه آماده کنیم و آن موقع عملکرد کلی را شاهد باشیم. اما بابت نظرات مردم هیجان زده ام. تیم های سخت افزار و نرم افزار نیز برای همین مورد مدت زیادی است که شب و روز کار می کنند. آنها دقیقا نمی توانند نظر دهند که PS4 چگونه است اما زمانی که بازخورد مثبت را از هواداران دریافت می کنند روحیه میگیرند. ما انتخاب بسیار خوبی در بخش تکنولوژی داشتیم و این بر عهده سازندگان است تا از آن بهره ببرند."

PS4 برای آمریکای شمالی در 15 نوامبر عرضه خواهد شد. آقای Yoshida همچنین گفته اند ما به PS4 تغییر مکان داده ایم اما از روش های مختلف به پشتیبانی از PS3 خواهیم پرداخت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا