اخبار بازی

بازی Sonic Frontiers این فرنچایز را متحول می‌کند

در جریان مراسم The Game Awards در ماه دسامبر، شرکت Sega به طور کامل از بازی Sonic Frontiers رونمایی کرد که با محیط جهان باز خود، سعی می‌کند این فرنچایز قدیمی در سبک پلتفرمر را با شیوه‌ای جدید به طور کلی بازیابی کند. طرفداران قدیمی مجموعه‌ی Sonic قاعدتا درباره‌ی آینده و اهداف این بازی هیجان زده هستند و به نظر می‌رسد شرکت Sega نیز با اهداف و جاه طلبی‌های بزرگی به سراغ محبوب ترین IP خود رفته است.

Sonic-Frontiers

اخیرا Takashi Iizuka که در سمت creative officer تیم سونیک قرار دارد، در مصاحبه‌ای با GamesRadar اعلام کرد که برای بازی Sonic Frontiers، آنها شدیدا تلاش می‌کنند تا کاری کاملا جدید انجام بدهند. او در ادامه گفت:« با بازی Sonic Frontiers ما خودمان را به چالش می‌کشیم تا سبک کاملا جدیدی از Sonic در حالت action adventure ارائه کنیم. ما یک‌بار دیگر دنیای Sonic را گسترش می‌دهیم و با محیط‌های جدید و ویژگی‌های اضافه شونده، یک تجربه‌ی کاملا منحصر به فرد از بازی جهان باز ایجاد می‌کنیم.»

Takashi Iizuka اضافه کرد که تیم سازنده به دنبال تحول و رساندن این فرنچایز به سطح بالاتری هستند، او همچنین افزود که بهبودها و اضافات انجام شده در مبارزات، حرکات و البته طراحی جهان باز این بازی به این امر کمک خواهد کرد.

او در ادامه‌‌ی این مصاحبه توضیح داد:« ما روی انتقال Sonic به سطح بالاتری تمرکز کرده‌ایم اما می‌خواهیم او همچنان به عنوان شخصیتی که طرفداران آن را می‌شناسند و عاشقش هستند معرفی شود و گیمرها را با فرم جدیدش هیجان زده کند. ما توجه زیادی به جزئیات ریز Sonic داریم تا مطمئن شویم که سرعت شگفت انگیز و ویژگی‌هایدیگر او در تمام بازی‌های مربوط به این فرنچایز حفظ شود. در بازی Sonic Frontiers ما سبک‌های مبارزاتی جدیدی را معرفی می‌کنیم تا چابکی Sonic را به میدان نبرد بیاوریم و قاعدتا اکتشاف و جستجو در محیط بازی نیز با ماهیت سرعت شگفت انگیز او گره خورده است.»

بازی Sonic Frontiers قرار است در تعطیلات آینده برای PS5 ،Xbox Series X/S ،PS4 ،Xbox One ،Nintendo Switch و PC عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا