اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوترنینتندو سوییچ

از نسخه ریمستر بازی Sonic Colors رونمایی شد

سگا پس از شایعات چند ماه اخیر ریمستر بازی سونیک کالرز تحت نام Sonic Colors Ultimate را معرفی کرده که در اواخر تابستان امسال منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Sonic Colors Ultimate

سونیک کالرز ابتدا در سال 2010 برای Wii و DS منتشر شده بود. بازی در پارک تفریحی میان ستاره‌ای دکتر اگمن جریان دارد و مکانیزم‌های پلتفرمینگ 2 بعدی و 3 بعدی را با هم ترکیب می‌کند. بازی Sonic Colors Ultimate از همین حالا با قیمت 39 دلار برای پیش‌خرید در دسترس است.

وظیفه توسعه نسخه ریمستر به استودیوی Blind Squirrel Entertainment شده است. این استودیو سابقه کار بر روی بازسازی BioShock: The Collection و Mass Effect: Legendary Edition که مدتی پیش عرضه شد را در کارنامه خود دارد. تریلر معرفی که در لایو استریم جشن 30 سالگی سونیک پخش شد نیز از لحاظ بصری عالی به‌نظر می‌رسد. سازندگان اعلام کرده‌اند که کنترل بازی هم تغییراتی خواهد شد و روان‌تر خواهد بود.

بازی Sonic Colors Ultimate در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) برای رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز)، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. همچنین یک نسخه دیلاکس ادیشن 45 دلاری برای بازی معرفی شده که شامل دسترسی زودتر، موسیقی‌های انحصاری و پوسته‌های نقره‌ای و طلایی حواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا