اخبار بازی

به‌زودی اطلاعات جدیدی از بازی Somerville منتشر خواهد شد

موسس سابق استودیوی پلی دد که آن را با ساخت بازی‌های تحسین‌شده اینساید و لیمبو می‌شناسیم، بازی Somerville را در یک استودیوی مستقل به‌نام Jumpship توسعه می‌دهد و حال به‌زودی اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Somerville

بازی Somerville ابتدا در سال 2017 توسط استودیوی Jumpship معرفی شده بود. این استودیوی انگلیسی توسط دینو پتی، موسس و مدیرعامل سابق پلی دد و کریس اولسن تاسیس شده است. در حالی که زمان زیادی از معرفی بازی می‌گذرد، تاکنون تنها دو تیزر کوتاه از آن منتشر شده که اطلاعات چندانی را به ما نمی‌دهند. اما به‌تازگی استودیوی جامپ شیپ با انتشار توئیتی وعده داده که طی روزهای آینده، جزئیات بیشتری را از روند پیشرفت توسعه بازی اعلام خواهد شد.

عنوان Somerville یک بازی علمی-تخیلی داستان‌محور است که بازیکن در آن، باید با جستوجو در مناطقی خطرناک از راز‌های پیرامون «بازدیدکنندگان زمین» پرده بردارند. داستان بازی به‌دنبال رخ دادن یک فاجعه ناگهانی آغاز می‌شود و بازیکن به‌دنبال این است تا خانواده خود را باز یابد.

در حال حاضر پلتفرم‌های مقصد و بازه زمانی تاریخ عرضه بازی مشخص نیست. احتمال دارد که این جزئیات طی روزهای آینده توسط استودیوی جامپ شیپ اعلام شود، بنابراین باید منتظر بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا