اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

بازی Sommerville یک پازل پلتفرمر نخواهد بود

آقای کریس اولسن، کارگردان بازی Sommerville و یکی از موسسان استودیو Jumpship، درباره بازی آینده خود صحبت کرده است. او معتقد است که Sommerville یک بازی پازل پلتفرمر نیست بلکه یک تجربه خاص غیرقابل توصیف است.

Sommerville

اولسن می‌گوید که تصورات غلطی درباره بازی Sommerville به وجود آمده است که بخشی از آن به تریلر بازی برمیگردد. در تریلر بازی، ما شاهد یک کاراکتر بودیم که اجسامی را هل می‌داد که باعث شد بسیاری فکر کنند که با یک پازل پلتفرمر دو بعدی طرف هستند. کارگردان بازی حالا مشخص کرده است که Sommerville کاملا سه بعدی خواهد بود و یک تجربه‌ی خاصی است که قطعا پازل پلتفرمر نیست:

قبلا یک خبرنگار به من گفت که باید بازی را توضیح بدم ولی در ذهنم، خوشحال بودم که نمی‌توانستم دقیقا بازی را توضیح بدهم. این (بازی) حسی را می‌دهد که تا به حال تجربه نکرده‌ام، چه در مکانیک‌های بازی و چه در روایت داستان.

می‌خواهم بگویم که بازی برخی از DNAهای آن (پازل پلتفرمر) را دارد ولی ما به قدری از آن فاصله گرفتیم که بازی‌مان به یک چیز منحصربفرد تبدیل شده است و من به راحتی آن را یک ماجراجویی علمی تخیلی صدا میزنم.

بازی Sommerville در سال 2022 برای کنسول‌های ایکس باکس سریز ایکس، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و در روز عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا