اخبار بازیپلی استیشن 5

مشکل در نصب برخی نسخه‌های فیزیکی بازی Marvel’s Spider-man 2

گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی بازیکنان در قاره اروپا، با نصب کردن نسخه‌های فیزیکی Marvel’s Spider-man 2 روی پلی استیشن 5 خود مشکل دارند و قادر به انجام این کار نیستند.

این بازی که در جمعه گذشته بصورت انحصاری برای PS5 منتشر شد، مورد تحسین همگان قرار گرفت و از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ یاد شد؛ از مواردی که Insomniac بخاطرش تحسین شد، قابل اجرا بودن کامل بازی از طریق دیسک و نیاز نداشتن به هیچگونه دانلودی بود (اگرچه این استودیو به بازیکنانی که نسخه فیزیکی را خریداری کرده بودند، توصیه کرد تا به روزرسانی روز اول عرضه را دانلود و نصب بکنند).

اما حالا مشخص شده که عده‌ای از بازیکنان با نصب محتویات نسخه فیزیکی Marvel’s Spider-man 2 مشکل دارند و ظاهرا که منبع این مشکلات، خود دیسک بازی است.

این افراد عموما در تاپیکی در ردیت این مشکل را بیان کرده‌اند و تعدادشان به هیچ وجه کم نیست، بازیکنانی که ادعا می‌کنند اهل رومانی، هلند، مالت و برخی دیگر از سرزمین‌های اروپای مرکزی هستند.

درحال حاضر هیچ راه حل مشخصی برای برطرف کردن این مشکل وجود ندارد و سونی و اینسومنیاک هم در این مورد اظهار نظری نکرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا