اخبار بازیپلی استیشن 3پلی استیشن 4پلی استیشن 5

شایعه: ادغام سرویس PS Now با PS Plus آغاز شده است

در پی شایعات مربوط به عرضه سرویس جدید اسپارتاکوس در بهار پیش‌رو، کاربران پلی استیشن به‌تازگی گزارش داده‌اند که اشتراک سرویس‌های PS Now و PS Plus آن‌ها با یکدیگر ادغام شده‌اند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی PlayStation

اواخر سال میلادی گذشته، بلومبرگ گزارشی را منتشر کرد که از راه‌اندازی سرویس اشتراکی جدید پلی استیشن برای رقابت با سرویس Xbox Game Pass خبر می‌داد. بر اساس این شایعه، سرویس جدید سونی دارای چند سطح با مزایای مختلف از جمله دسترسی به عناوین کلاسیک کنسول‌های PS2 ،PS3 و PS1 بوده و بسیاری از عناوین پلی استیشن 4 را نیز شامل می‌شود. علاوه بر این، گزارش بلومبرگ به ادغام شدن سرویس PlayStation Now با PlayStation Plus نیز اشاره کرده بود که به‌نظر می‌رسد ممکن است با اجرایی شدن آن فاصله چندانی نداشته باشیم.

بر اساس گزارش تعدادی از کاربران در فروم NeoGAF، اشتراک این دو سرویس برای برخی افراد ادغام شده است. به‌طور دقیق‌تر، برخی کاربران گزارش داده‌اند که نام PS Plus به‌تنهایی برای کاربرانی که دارای اشتراک هر دو سرویس پلی استیشن هستند، نمایش داده می‌شود. همچنین کاربر دیگری نیز گزارش داده که با تمدید اشتراک PS Plus خود، اشتراک PS Now را نیز به‌ عنوان هدیه (به مدت زمان مشابه) دریافت کرده است.

این احتمال وجود دارد که موارد بالا به‌علت بروز نوعی گلیچ رخ داده باشد، اما با توجه به شایعات و لیک‌های چند وقت، به‌نظر می‌رسد که سرویس جدید سونی در پشت پرده مشغول آماده‌سازی است. دیگر شایعات حکایت از این دارند که سونی رویداد بعدی پلی استیشن را در ماه مارچ برگزار خواهد کرد، بنابراین باید دید که آیا در این رویداد احتمالی اطلاعاتی از سرویس اسپارتاکوس منتشر خواهد شد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا