اخبار بازی

بازی Solar Ash Kingdom معرفی شد

بازی Solar Ash Kingdom

استودیو Heart Machine از پروژه جدید خود یعنی بازی Solar Ash Kingdom رونمایی کرد. این اثر که دنباله‌ی بازی اکشن نقش آفرینی محبوب این شرکت، یعنی Hyper Light Drifter به حساب می‌آید توسط یک تیزر کوتاه معرفی شد اما رونمایی کامل از آن به زمانی دیگر موکول شد.

متأسفانه از آن‌جایی که پرده‌برداری از این عنوان به حدی مرموز بود که حتی کوچک‌ترین اطلاعاتی از بازی توسط سازنده آن منتشر نشده، حتی از جزئیاتی همچون سبک بازی نیز خبر نداریم، اما به جرأت می‌توان گفت تریلر معرفی آن یکی از زیباترین ویدیوهای چند وقت اخیر است. Solar Ash Kingdom از ظاهر پیکسلی و دو بعدی «هایپر لایت دریفتر» دوری جسته و این بار به سمت گرافیک سه بعدی مینیمال روی آورده.

بازی Solar Ash Kingdom

البته هیچ تضمینی مبنی بر این که تصاویر مشاهده شده مربوط به بازی نهایی باشد وجود ندارد. تریلر با نمایش قهرمان جدید بازی آغاز می‌شود که طبق معمول با رعایت حس و حال همیشگی عناوین استودیو Heart Machine همراه است. قهرمان بازی با لیز خوردن از روی ابرها به مصاف هیلولایی که روی زمین انتظار وی را می‌کشد می‌رود و تریلر در همین‌جا به پایان می‌رسد.

بنابر این هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای این عنوان مشخص نشده اما اپیک گیمز موفق به انحصاری کردن فروش این عنوان روی فروشگاه اپیک شده، چرا که لوگوی شرکت در پایان تریلر به چشم می‌خورد. هنوز مشخص نیست که این اثر انحصاری زمانی باشد یا خیر. به گزارش IGN تیم سازنده به زودی جزئیات بازی را اعلام می‌کند.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا