اخبار بازی

Sniper: Ghost Warrior 3 معرفی شد؛ عرضه در سال 2016

امروز CI Games اعلام کرد که سخت در حال ساخت و توسعه Sniper: Ghost Warrior 3 است. CI Games عناوین قبلی این فرنچایز را ساخته و منتشر کرده است، همچنین ساخت Lords of the Fallen که چندی پیش عرضه شد نیز را بر عهده داشته.

 

Ghost Warrior 3 در حال ساخته شدن از صفر و توسط تیمی خبره که شامل آقای Steve Hart، که نقش تهیه‌کننده ارشد را در Sniper Elite V2 داشته، همچنین یکی از کارکشته‌های علوم نظامی، آقای Paul B. Robinson است که پس زمینه‌ای 20 ساله و بسیار درخشان در ساخت و توسعه بازی‌ها دارد.

 

مدیرعامل ارشد CI Games، آقای Marek Tyminski اذعان داشته:

"فرنچایز Sniper: Ghost Warrior با فروشی بیش از 5.5 میلیون دلار، یکی از محبوب‌ترین ساخته‌های CI Games است. بنابراین، تلاش بسیار زیادی در ساخت سومین نسخه از آن، به کار می‌گیریم. ما کاملا متعهد به ساخت یک فرنچایز AAA هستیم که بازیکنان بتوانند به عنوان تجربه‌ای عالی از یک بازی تک‌تیرانداز اول‌شخص روی آن حساب کنند."

 

Sniper: Ghost Warrior 3 در اروپای شرقی و در بحبوحه جنگی مدرن و امروزی به وقوع می‌پیوندد، و بازیکنان نقش یک تک‌تیرانداز که بین سه حکومت در حال جنگ گیر افتاده را در دست خواهند گرفت. این عنوان دارای محیطی چشمگیر و واقع‌گرایانه خواهد بود.

 

علاوه بر این، گفته شده که تمرکز Sniper: Ghost Warrior 3 بر روی فراهم نمودن چالش‌هایی مهیج برای بازیکنانی با ذهن تاکتیال است، درحالی که با ذائقه طرفداران سبک شوتر اول شخص نیز متناسب خواهد بود. همچنین انتخاب بین از پای درآوردن اهداف خود از فاصله دور یا نزدیک، درحالی که همزمان باید با مخفی‌کاری، بر روی بقای خود نیز تمرکز کنید.

 

گیم‌پلی Sniper: Ghost Warrior 3 به سبک sandbox و غیرخطی خواهد بود بر روی نقشه‌ای باز و آزاد که قابلیت تکرار دوباره مراحل به روش‌هایی مختلف را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

 

این عنوان قرار است در نیمه اول سال 2016 برای PC ،PS4 و Xbox One عرضه شود.

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا