اخبار بازی

Sniper: Ghost Warrior 2 دوباره تاخیر خورد

استودیوی City Interactive تایید کرد که عنوان Sniper: Ghost Warrior 2 مجددا با دو ماه تاخیر مواجه شده و در 12 مارچ 2013 (22  اسفند91) منتشر خواهد شد.

قبل از این هم انتشار این عنوان از آگوست 2012 به 1کتبر 2012 موکول شده بود و بعد از آن هم قرار شد که در  ژانویه 2013 منتشر شود که بازهم با تاخیر مواجه شد و به دنبال آن شرکت سازنده اعلام کرده بود که این بازی در سه ماه ابتدایی سال 2013 منتشر می شود.
شرکت Namco Bandai در مصاحبه با VideoGamer این تاخیر مجدد را تایید کرد و در رابطه با آن گفت: " پولیش و پرداخت بیشتر بازی ها، کلید موفقیت آنها می باشد ".  با توجه به این که نسخه ابتدایی بازی باگ های فراوانی را به همراه داشت، نمی توان شرکت سازنده را برای  توجهات بیشتر به این عنوان سرزنش کرد. هرچند که کم کم دارد خنده دار می شود!
صرف نظر از این موضوع، بالاخره باید وقوع این اتفاق را پذیرفت. حالا اگر که Sniper: Ghost Warrior 2 واقعا بخواهد در ماه مارچ منتشر شود بایستی با رقبای سرسختی همچون Tomb Raider، SimCity، Gears of War: Judgment  و God of War: Ascension روبرو شود. امیدواریم سازندگان برای زمانی که بازی در بین این هیاهوی ناخوانده گم می شود نیز برنامه در سر داشته باشند!
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا