اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

بازی Sniper Elite 5 در روز اول عرضه روی سرویس Game Pass قرار می‌گیرد

استودیوی Rebellion یک بازیساز مستقل موفق است که بیشتر به خاطر مجموعه بازی Sniper Elite معروف است، در این مجموعه بازیکن میتواند در نقش شخصیت اصلی بازی “Karl Fairburne” که معمولا یک تفنگ Sniper سنگین و پر قدرت در دست دارد، با انواع مختلفی از دشمنان بجنگد.

sniper-elite-5

بازی Sniper Elite 4 یک سیکوئل عالی از این مجموعه بود، اما Rebellion طی رویداد ID@Xbox اعلام کرد وقتش رسیده که آن تجربه‌ی موفق را پشت سر بگذارند. بازی Sniper Elite 5 در دست ساخت است و طبق برنامه ریزی‌ها در سال 2022 برای پلتفرم‌های Xbox ،PlayStation و PC عرضه خواهد شد. اما نکته‌ی مهم این است که بازی در روز عرضه روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.

بازی Sniper Elite 5 قرار است این مجموعه را به اوج تکامل خود برساند. این بازی جدید شامل یک بخش داستانی است که در کشور فرانسه جریان دارد و بهسازی‌های مختلفی روی بخش campaign صورت گرفته است. دوربین معروف X-ray bullet که یکی از دلایل اصلی شهرت این فرنچایز است، در Sniper Elite 5 با بهبودهایی که در فیزیک استخوان ها حاصل شده، صحنه های سینماتیک بیشتر و اضافه شدن KillCam برای اسلحه‌های کمری و انواع SMG، پیشرفت قابل توجهی کرده است. همچنین بخش سفارشی سازی عمیق و پر جزئیات اسلحه‌ها، پیمایش در محیط و فیزیک جهان بازی، ارتقا یافته و چند حالت multiplayer آنلاین نیز به آن اضافه شده است.

پلیرها می‌توانند به‌عنوان تک‌تیرانداز دشمن وارد کمپین دیگر بازیکنان شوند (مانند بازی Deathloop)، در یک گروه 16 نفره به صورت PvP مقابل یکدیگر قرار بگیرند و یا در حالت co-op همراه با سه بازیکن دیگر در مقابل موج حمله‌ی دشمنان بایستند. به نظر می رسد Sniper Elite 5 یک قدم محکم و رو به جلو برای این سری باشد، و ممکن است روز اولی که در Xbox Game Pass و PC Game Pass عرضه شود، به یکی از بهترین بازی های این سرویس تبدیل شود.

پنجمین نسخه از مجموعه‌ی Sniper Elite هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما برنامه ریزی شده که در سال 2022 عرضه شود. بازی Sniper Elite 5 در روز عرضه برای پلتفرم‌های Xbox Series X ،Xbox Series S ،Xbox One ،PS5 ،PS4 و PC (از طریق Epic Games ،Steam و Microsoft Store ) در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا