اخبار بازی

یک پیش فروش دیگر برای SNES کلاسیک در راه است

پس از اینکه جمعه شب گذشته، فروشگاه Walmart تصادفا the Super Nintendo Classic Edition را برای پیش فروش در سایت خود قرا داد، طرفداران نینتندو که این زمان کوتاه را از دست داده بسیار ناراحت بودند اما Target در گفتگو با Polygon تایید کرده است که به زودی SNES مورد تقاضای خریداران در دسترس آنها قرار خواهد گرفت.

نماینده ای از target در توضیح به polygon اضافه کرد : ما به زودی SNES را خواهیم داشت و برای پیش فروش در target.com در دسترس قرار خواهد گرفت.

 width=650 height=433 /></p><p dir=rtl>اطلاعات بیشتری درباره ی اینکه در چه زمانی قرار است پیش فروش مجدد اتفاق بیفتد ارائه نشده اما این خبر برای خریداران بی قرار ، خبر خوبی ست.در حال حاضر، Target یکی از خرده فروشانی ست که SNES را به صورت پیش فروش ارائه میکند. بیش از یکماه پس از معرفی این سیستم توسط نینتندو،اعلام شد که این پاییز کنسول ها در فروشگاه ها عرضه خواهند شد.</p><p dir=rtl>Walmart نیز مجددا نسخه کلاسیک SNES را به زودی برای پیش فروش آماده خواهد کرد. این فروشنده اضافه کرد که بعضی از خریداران، درخواست خرید اولیه خود را لغو کرده اند.اما آمازون ، best buy و دیگر فروشندگان محصولات نینتندو صحبتی از ملغی کردن درخواست خرید توسط خریداران نکرده اند.</p><p dir=rtl>امید است که نسخه کلاسیک SNES کمی ارزانتر از نسخه ی کلاسیک NES باشد که تقریبا به محض ارائه اش به بازار در پاییز گذشته نایاب شد.نسخه ی کلاسیک SNES در تاریخ 29 سپتامبر به بازار عرضه میشود.</p><div class=

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا