اخبار بازی

SMITE برای PS4 عرضه خواهد شد

«SMITE» یک بازی free to play در سبک MOBA است که توسط Hi Rez Studios توسعه یافت. این بازی که مضمون اسطوره‌ای دارد، سال 2013 برای PC عرضه شده بود و سپس در سال 2015 برای کنسول Xbox One عرضه شد و هم اکنون نیز در راه عرضه برای کنسول PS4 است. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید. 

تعداد بازیکن‌های «SMITE» در سرتاسر دنیا، بیش از 14 میلیون نفر است. بازی دارای 70 هیرو (که گویا در بازی خدایان و موجودات اساطیری نام برده می‌شوند) و 8 زمین نبرد بوده که در کل دارای 6 ماد مختلف برای بازی کردن است.

در بتای در نظر گرفته شده برای نسخه PS4، یک سری اسکین جدید برای هیروها رونمایی می‌شود که در انحصار نسخه PS4 خواهد بود. دیگر اسکین‌های انحصاری، برای کاربران Plus در دسترس هستند که با خرید Founder’s Pack در حین بتای بازی، می‌توان به آن‌ها دست یافت. 

Founder’s Pack همه‌ی هیرویا یا خدایان را در بازی آنلاک و قابل بازی می‌کند و به غیر از این نکته، 400 جم نیز به بازیکن‌ها می‌دهد. محتویات دیگری که با خرید Founder’s Pack در دسترس قرار می‌گیرد، شامل اسکین Ares Soldier of Fortune و دسترسی سریع به بتا است.

اگر می‌خواهید بتا بازی را رایگان تجربه کنید، از این لینک اقدام کنید. تاریخ عرضه بازی اعلام نشده است. 
  

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا