اخبار بازی

در سال 2024 منتظر اطلاعات بیشتری از بازی Slitterhead باشید

کیچیرو تویوما، خالق سری سایلنت هیل در مصاحبه‌ای اعلام کرده که عنوان در دست ساخت جدید استودیوی خود، یعنی بازی Slitterhead را در سال 2024 نمایش خواهد داد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Slitterhead

سال 2020 بود که تویوما از تأسیس استودیوی Bokeh Game خبر داد. تیم سازنده در اواسط سال 2023 به نمایش مختصر گیم‌پلی پری-آلفای بازی در دست ساخت خود پرداخت، اما به‌نظر می‌رسد عنوان Slitterhead در سال 2024 نمایش‌های بزرگ‌تری خواهد داشت. به‌تازگی کازونوبو ساتو و کیچیرو تویوما، دو تن از موسسان استودیوی Bokeh Game در مصاحبه‌ای با وب‌سایت 4Gamer.net حاضر شده‌اند و این خبر را تأیید کرده‌اند.

ساتو در این مصاحبه گفته: «تیم ما به سختی در حال کار بر روی Slitterhead است. فکر می‌کنم که سال آینده، یک سال ویژه برای ما خواهد بود.» تویوما نیز اضافه کرده که 2024 یک سال «تعیین‌کننده» برای استودیو محسوب می‌شود، چرا که قرار است سازندگان اولین اثر ساخته شده از این استودیو را در طول امسال به‌طور جدی نمایش دهند. خالق سایلنت هیل در این مورد گفته: «با توجه به اینکه Slitterhead تأثیر قابل توجهی بر روی آینده ما خواهد گذاشت، 2024 سال بسیار مهی است. بنابراین دوست دارم با اشتیاق با 2024 روبرو شوم.»

سازندگان همچنان اطلاعات چندانی را از Slitterhead به اشتراک نگذاشته‌اند. با این وجود، می‌دانیم که بازی مبارزات از راه نزدیک، قابلیت‌های ویژه و انواع هیولاها را شامل می‌شود. پیش از این گفته شده بود که Slitterhead یک بازی ترسناک اکشن ادونچر به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا