اخبار بازی

Sledgehammer برای یک عنوان Call Of Duty استخدام می‌کند

تنها یک هفته از عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 2 گذشته است اما همان طور که می‌دانید، چرخه تولید سری COD هیچ گاه متوقف نخواهد شد. در همین راستا، سازندگان Modern warfare 3، استودیو Sledgehammer Games به دنبال استخدام افرادی برای ساخت یک عنوان جدید در سری بازی های Call Of Duty برای دو کنسول PS3 و Xbox 360 هستند. آیا این عنوان همان طور که چندی پیش شایعه شده است، Modern Warfare 4 است یا چیز دیگری خواهد بود؟

 

بنا بر گزارش سایت NowGamer، این آگهی مربوط به استخدام یک طراح ارشد محیط بوده است.

 

این آگهی در سایت Gamasutra منتشر شده است و در متن آن چنین آورده شده است: " ما به طور جدی در حال جذب استعداد برای تیم سازنده Call Of Duty خود هستیم. اگر شما اشتیاق زیادی برای ارائه بهترین کار خود و تمایل زیادی به کار کردن بر روی موفق ترین سری FPS در تاریخ صنعت بازی دارید، لطفا به صورت آنلاین درخواست نمایید."

 

هم چنین در متن این آگهی آورده شده است که انتظار می‌رود کاندید موفق، برای ساخت مراحل بخش تک نفره و بخش چند نفره زیر نظر کارگردان های هنری، اقدام نماید. همچنین طراحی های مراحل توسط این کاندید منتخب، برای تمامی پلتفرم های مربوطه، PS3 و Xbox 360 انجام خوهد پذیرفت.

 

جای تعجبی نیست که یک عنوان جدید در سری COD در حال ساخت است و بر اساس شایعات اخیر، به نظر می‌رسد این عنوان جدید، Modern Warfare 4 خواهد بود.

 

با توجه به این که طرفداران این عنوان خواستار یک موتور گرافیکی جدید و حرکت به سوی نسل جدید هستند، شاید عبارت 'PS3 و Xbox 360' برای آن ها به منزله یک خبر ناامید کننده باشد.

 

با توجه به اعلامیه امروز، عنوان Black Ops II در صدر جدول پر فروش ترین عناوین در بریتانیا قرار دارد. این خبر خوبی برای کمپانی Activision است اما این عنوان تا کنون 1.7 میلیون نسخه در بریتانیا فروش داشته است که در مقایسه با فروش MW2 و MW3 و همچنین در مقایسه با Black Ops I، در رتبه پایین تری قرار گرفته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا