اخبار بازی

بازی سوپرهیرویی استودیوی Skydance New Media دارای حالت کواپ نخواهد بود

شب گذشته استودیوی Skydance New Media از بازی در دست ساخت خود رونمایی کرد و بر خلاف تصور بسیاری از افراد، این عنوان کاملا تک‌نفره بوده و فاقد حالت کواپ است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی استودیوی Skydance New Media

تیزری که شب گذشته در جریان رویداد دیزنی و مارول منتشر شد، تأیید کرد که داستان بازی استودیوی Skydance New Media در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و شخصیت‌های کاپیتان آمریکا و بلک پنتر در آن حضور دارند. در پایان این تیزر، عبارت «چهار قهرمان. دو جهان. یک جنگ» بر روی صفحه نقش بست که باعث شد بسیاری از افراد گمان کنند با یک عنوان کواپ مواجه هستند.

با این وجود، ایمی هنیگ رئیس استودیوی Skydance New Media تأیید کرده که بازی آن‌ها کواپ نیست. او در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داده: «ما با Uncharted چیزی را تجربه کردیم که بخشی از آن عمدی بود و بخشی نیز به‌صورت یک اتفاق تصادفی خوشحال‌کننده رخ داد. ما متوجه شدیم وقتی افراد بازی‌های ما را تجربه می‌کنند، آن‌ها در یک تجربه مشترک با سایر افرادی که در خانه حضور دارند، قرار گرفته‌اند. آن‌ها به داستان و شخصیت‌ها وابسته بودند و از این رو، احساس می‌کردند که به‌طور مشترک با آنچه که در بازی اتفاق می‌افتد درگیر هستند؛ حتی اگر آن‌ها کنترلر را در دست نداشتند.»

«بنابراین بخشی از طراحی بازی جدیدمان این است که به نوعی وارد چنین مبحثی بشویم. آیا بازی از لحاظ فنی یک عنوان کواپ محسوب می‌شود؟ نه، اما بازی تاحدودی تجربه‌ای مشترک و یا حتی می‌توان گفت تجربه‌ای با همکاری دیگران را ارائه خواهد داد. بخشی از هدف ما این است که افرادی که خود را گیمر سنتی به‌ حساب نمی‌آورند نیز احساس کنند از آن‌ها استقبال خواهد شد، حتی اگر به‌طور مستقیم کنترلر را در دست نگیرند.»

هنیگ در ادامه توضیح می‌دهد که چنین چیزی را «یک ترکیب جالب میان شخصیت‌ها و تجربه افراد» می‌داند. به گفته او، هر کدام از شخصیت‌های بازی جنبه‌ها و نقطه نظرهای خاص خود را خواهند داشت. در حال حاضر تاریخ عرضه، پلتفرم‌ها و نام این بازی نامشخص است و به‌نظر می‌رسد تیم سازنده هنوز آمادگی ارائه چنین اطلاعاتی را ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا