اخبار بازی

اسکای اسپورت از صدای تماشاگران بازی FIFA 20 استفاده می‌کند

طبق جدید ترین اخبار بازی FIFA 20، شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت قصد دارد با همکاری شرکت EA، از صدای تماشاگران فیفا 20 برای مسابقات لیگ جزیره استفاده کند.

بازی FIFA 20

مسابقات فوتبال لیگ انگلیس از 17 جون (چهارشنبه هفته آینده) پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی از سر گرفته خواهد شد. با توجه به وضعیت کنونی جهان و شیوع ویروس کرونا، این بازی‌ها فعلا در پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار می‌شوند. مطمئنا این موضوع تفاوت زیادی را در حال و هوای رقابت‌های لیگ جزیره به‌وجود می‌آورد؛ اما شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت قصد دارد در تلاشی برای حفظ اتمسفر همیشگی این مسابقات، دست به اقدام جالبی بزند و با استفاده از صدای تماشاگران بازی FIFA 20، جای خالی طرفداران واقعی را پر کند.

آقای Rob Webster (یکی از مدیران اسکای اسپورت) در این خصوص گفت: “با وقفه بیش از دو ماهه ورزش‌های زنده، ما زمان زیادی را صرف این کردیم که چگونه بتوانیم با پخش بازی‌ها طرفدارانی که نمی‌توانند در مسابقات حضور داشته‌باشد را در کنار هم جمع کنیم.” او ادامه داد: “ما می‌خواهیم که بینندگان اسکای اسپورت بهترین تجربه ممکن را داشته‌باشند و همچنان همه چیز را احساس کنند؛ حتی اگر نتوانند در استادیوم حضور یابند و یا مسابقات را همراه خانواده و دوستان خود تماشا کنند.”

البته این اولین باری نیست که بازی‌های ویدئویی با فوتبال به وضعیت فعلی دنیا کمک می‌کنند. با معلق شدن مسابقات فوتبال، مدتی پیش تورنامنت‌های فیفا 20 با حضور 32 بازیکن حرفه‌ای فوتبال و همچنین eSports برگزار گشت که هزینه‌های اهدا شده آن صرف مؤسسه‌های خیریه‌ای شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا