اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی Sky: Children of the Light در ژوئن امسال به نینتندو سوئیچ می‌آید

استودیوی Thatgamecompany رسما اعلام کرده بازی Sky: Children of the Light بالاخره در ژوئن 2021 (خرداد/تیر) به‌صورت رایگان در اختیار کاربران سوئیچ قرار می‌گیرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Sky: Children of the Light

پس از عرضه عناوینی مانند Flower و Journey، استودیوی Thatgamecompany مورد احترام و تحسین افراد زیادی قرار گرفت. برای سال‌ها این استودیو با سونی همکاری داشت، اما در سال 2019 آخرین ساخته این تیم یعنی Sky: Children of the Light برای سیستم عامل‌های iOS و سپس در 2020 برای اندروید عرضه شد.

حال برای اولین بار، این عنوان در ژوئن امسال بر روی کنسول نینتندو سوئیچ قرار می‌گیرد. در حال حاضر جزئیاتی از نحوه اجرا شدن بازی و یا تاریخ عرضه دقیق این پورت اعلام نشده، اما سازندگان عنوان کرده‌اند که به مرور زمان و تا قبل از عرضه اطلاعات بیشتری را منتشر خواهند کرد.

بازی Sky: Children of the Light المان‌های داستانی را با کاوش در محیط ادغام می‌کند و همانند دیگر ساخته Thatgamecompany یعنی Journey، شامل تعاملات اجتماعی آنلاین میان بازیکنان می‌شود. پس از ملاقات با سایر بازیکنان و گسترش ارتباط و دوستی خود با یکدیگر، امکان هدیه دادن آیتم‌های مختلف برای شما فراهم خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا