اخبار بازی

شایعه: ساخت بازی Skull and Bones از سر گرفته شده‌است

به‌تازگی شایعه‌ای در فضای مجازی مطرح شده که خبر از ریبوت شدن ساخت بازی Skull & Bones می‌دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Skull and Bones

شرکت Ubisoft آخرین بار در E3 2018 این عنوان را نمایش داد و پس از آن، تنها اخباری که از Skull & Bones منتشر شد تأخیرهای متعدد آن بود. حال VGC گزارشی از این بازی منتشر کرده که اطلاعات تازه‌ای را به ما میدهد.

طبق گزارش VGC، به‌وجود آمدن مشکلات مختلف در روند توسعه باعث شده تا این تأخیرها در عرضه بازی رخ دهد. منابع نزدیک به VGC مدعی شده‌اند که سال گذشته ناشر بازی تصمیم گرفته تا ساخت این عنوان به‌طور کامل از سر گرفته شود. گفته شده که پس از ریبوت شدن ساخت Skull & Bones، حالا ساختار جهان باز این بازی با سایر عناوین یوبیسافت تفاوت زیادی داشته و با آن‌ها فاصله گرفته‌است.

بازی Skull & Bones حالا فضای پویا و زنده‌تری دارد و شامل داستان‌ها، کوئست‌ها و شخصیت‌هایی می‌شود که به مرور زمان و با اعمال بازیکنان تغییر خواهند یافت. منبع دیگری ذکر کرده که المان‌های “داستان‌گویی زنده” با الهام از Fortnite در بازی گنجاده شده‌اند. به‌نظر می‌رسد در کنار فعالیت‌های رقابتی که در عناوین یوبیسافت دارای طرفداران زیادی است، Skull & Bones تمرکز ویژه‌ای بر روی همکاری بین بازیکنان دارد.

در پایان نیز گفته شده پس از جدایی آقای Justin Farren از یوبیسافت، خانم Elisabeth Pellen وظیفه هدایت ساخت بازی را بر عهده گرفته و از حالا کارگردان خلاق این عنوان است. او که به‌مدت حدود 20 سال در یوبیسافت حضور داشته، نویسندگی و کارگردانی بازی XIII را در کارنامه خود دارد و حال باید دید Skull & Bones در زیر دستان او تبدیل به چه اثری خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Cloud Strife, post: 4807299, member: 4591″]
    این دوستمون گفت اما خوب فکر کردم واضحه که Sea of Thieves رو میگم:دی

    طبق چیزهایی که اینور اونور میگن بازی داره شبیه ایشون میشه و قصد داره به تقلید از فورتنایت داستان گویی کنه.
    [/QUOTE]
    آخه از اولم چنین چیزایی داشت…حداقل تقریبا:دی

    یعنی تو تریلرها مپ با حضور کراکن نشون دادن ، یا طرف پیاده بود و تو بازار میچرخید …

    ولی گم و گور شدن یهو:| بازیی که چندتا نمایش گیم پلی داشت اینجوری گم و گور بشه عجیبه کمی…
    تا حد زیادی هم که همه چیش از بلک فلگ موجود بوده:-“

  2. [QUOTE=”only_crysis, post: 4807198, member: 34292″]
    ماکان الان ۱۲ ساله تو این انجمن هستم این مخفف هایی که استفاده میکنی هر سری داره وحشتناک تر میشه 😀 خب مرد مومن SoT چیه الان؟:D
    [/QUOTE]

    این دوستمون گفت اما خوب فکر کردم واضحه که Sea of Thieves رو میگم:دی

    طبق چیزهایی که اینور اونور میگن بازی داره شبیه ایشون میشه و قصد داره به تقلید از فورتنایت داستان گویی کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا