اخبار بازیپلی استیشن 5

شایعه: ریبوت بازی Silent Hill در طول مراسم The Game Awards معرفی خواهد شد

به‌تازگی باز هم شایعه دیگری پیرامون نسخه جدید بازی Silent Hill منتشر شده که از معرفی این عنوان در طول مراسم بهترین بازی سال خبر می‌دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Silent Hill

به‌نظر می‌رسد که قرار است سال میلادی 2020 از جهتی همان‌گونه که شروع شد به‌پایان برسد: با شایعات همکاری سونی و کونامی بابت ساخت ریبوت Silent Hill و معرفی آن در طول امسال. در طی ماه‌های اخیر شایعات بی‌شماری از این بازی به‌گوش رسیده، اما اگر شایعه جدید حقیقت داشته باشد، زمان زیادی تا معرفی ریبوت سایلنت هیل باقی نمانده است.

تحلیل‌گر کسب و کار، آقای Roberto Serrano به‌تازگی توئیتی را در صفحه خود منتشر کرده از شایعه معرفی ریبوت سایلنت هیل برای پلی استیشن 5 در جریان مراسم The Game Awards خبر می‌دهد. باید گفت که او در گذشته سابقه منتشر کردن شایعات غیر واقعی را دارد؛ اما از طرف دیگر، وب‌سایت Rely on Horror که در خصوص افشای اطلاعات بازی‌های ژانر ترسناک از سابقه بهتری برخوردار است نیز، عنوان کرده که از منابع خود شایعه مشابهی را شنیده است.

همان‌طور که گفته شد، ما در طول امسال شایعات مختلفی را در مورد معرفی این عنوان در تاریخ‌های دیگر شنیده‌ایم که تاکنون هیچکدام حقیقت نداشته‌اند. این احتمال وجود دارد که معرفی نسخه جدید Silent Hill به‌خاطر کووید-19 و چالش‌های به‌وجود آمده ناشی از آن به تعویق افتاده باشد. اما در هر صورت با در نظر گرفتن سایر شایعاتی که در طول این مدت غلط از آب در آمدند، بهتر است ابتدا منتظر معرفی رسمی از سوی کونامی یا سونی بمانیم.

مراسم The Game Awards امسال در تاریخ 10 دسامبر (20 آذر) برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. به به .. بعد از این همه سال و این همه بازی کردنشون هنوزم 4 نسخه اصلی برام تازگی دارند (خصوصا سایلنت هیل 2 8->) اگه واقعی باشه و حالا که ریبوت هم هست امیدوارم اون حس همیشگی نسخه های اصلی رو تکرار کنه.. حتا فکرشم لذت میده..

  2. [QUOTE=”jujutala, post: 4887009, member: 60119″]
    همان نسخه اصلی انقدر داستان و اتمسفر جذابی داشت که بهتر بود ریمیک ازش میساختند، حالا باید صبر کنیم ببینیم ریبوتش چی از آب در میاد، ولی چشمم آب نمیخوره چون در نسخه ریبوت داستان و کاراکترها رو یه مقدار تغییر میدن. پیش بینی من اینه که نسخه ریبوت بشدت ترسناک خواهد بود ولی اون حس ناب نسخه اصلی رو منتقل نخواهد کرد و داستانش از لحاظ کیفی اندکی افت خواهد داشت.
    [/QUOTE]
    یکم نه کامل عوض میشه تو ریبوت! البته یستگی داره که سازنده این ریبوت کی باشه اگه کونامی بود که لعنت خدا نمی ارزه ولی اگه ساخت SIE japan و کونامی با هم بود با کارگردانی خالق سری Keiichiro Toyama اون موقع میتونید مطمئن باشید که ریبوت میتونه حتی خفن تر از قسمت اول باشه البته تیاما یکبار سایرن رو هم ریمیک کرده و تو اون ریمیک طراحی کرکترا شرقی بازی رو غربی تر کرد!

  3. همان نسخه اصلی انقدر داستان و اتمسفر جذابی داشت که بهتر بود ریمیک ازش میساختند، حالا باید صبر کنیم ببینیم ریبوتش چی از آب در میاد، ولی چشمم آب نمیخوره چون در نسخه ریبوت داستان و کاراکترها رو یه مقدار تغییر میدن. پیش بینی من اینه که نسخه ریبوت بشدت ترسناک خواهد بود ولی اون حس ناب نسخه اصلی رو منتقل نخواهد کرد و داستانش از لحاظ کیفی اندکی افت خواهد داشت.

  4. [QUOTE=”.Fortune., post: 4886807, member: 154518″]
    بعد خبر بتسدا سونی ip های کونامی نخره و فقط زمانیشون کنه واقعا خره! همیشه آرزو داشتیم سونی یه همچین حرکت تخیلی بزنه آخرش مایکرو اینکار کرد 😐
    [/QUOTE]
    کونامی گفته نمی‌فروشیم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا