اخبار بازی

گیرمو دل تورو در مورد اشاره به نام بازی Silent Hill: فقط می‌خواستم به کونامی طعنه بزنم

گیرمو دل تورو، کارگردان مشهور دنیای سینما اعلام کرده که برده شدن اسم بازی Silent Hill توسط او در مراسم گیم اواردز، تنها یک طعنه به کونامی بوده و او دیگر قصد کار کردن بر روی بازی‌های ویدئویی ندارد.

تصویر گیرمو دل تورو و هیدئو کوجیما

با برداشته شدن تمرکز کونامی از روی ساخت بازی‌های پرهزینه، مجموعه Silent Hill نیز همانند بسیاری از دیگر دارایی‌های بزرگ شرکت Konami، در خاموشی به سر می‌برد. در طول دو سال اخیر شایعات بسیاری در مورد احیا شدن مجموعه سایلنت هیل وجود داشته‌اند؛ از شایعه همکاری سونی با کوجیما گرفته تا ساخته شدن یک سایلنت هیل جدید توسط استودیوی بلوبر تیم. با این‌حال، هیچکدام از این شایعات تاکنون به واقعیت تبدیل نشده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی، گیرمو دل تورو که سال‌ها قبل قرار بود در ساخت آخرین بازی کنسل‌شده سایلنت هیل با Kojima Productions همکاری داشته باشد، مدتی پیش در مراسم The Game Awards اشاره کوچکی به نام سایلنت هیل داشت. این موضوع باری دیگر طرفداران را بابت احیای سری و دخیل بودن او در ساخت یک بازی جدید امیدوار ساخت، اما به گفته خود دل تورو، هدف او تنها طعنه زدن به کونامی بوده و دل تورو در حال کار بر روی چنین پروژه‌ای نیست.

او که اخیرا در پادکست Happy Sad Confused حضور داشته، در این مورد گفته: «این موضوع یکی از آن چیزهایی است که هیچوقت در زندگی‌ام با عقل جور در نمی‌آید. من فقط می‌خواستم تا با اشاره‌ام به نوعی به کونامی طعنه بزنم، چرا که اصلا چنین چیزی را درک نمی‌کنم. آن بازی فوق‌العاده بود، کاری که می‌خواستیم انجام دهیم واقعا جذابیت و گیرایی زیادی داشت.»

باید دید که آیا در سال میلادی 2022، کونامی برنامه‌ای برای معرفی یک Silent Hill جدید را خواهد داشت یا خیر. شما در مورد بازگشت احتمالی سایلنت هیل چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا