اخبار بازی

توسعه‌دهنده ریمیک Silent Hill 2: انتشار اطلاعات جدید از بازی وظیفه کونامی است نه ما!

بازی Silent Hill 2 Remake، بازسازی عنوان کلاسیک کونامی در ژانر وحشت روانشناختی است که توسط استودیو نام‌آشنای Bloober Team در دست توسعه قرار دارد و گیمرهای زیادی منتظر آن هستند و اخبارش را با جدیت پیگیری می‌کنند.

 با این حال این عنوان از زمان معرفی، اعلامیه بزرگی نداشته و اطلاعات خاصی هم از آن منتشر نشده است و کونامی چند هفته قبل، صرفا به تکذیب شایعاتی درمورد پرداختن به اوریجین کاراکتر Pyramid Head (کله هرمی) در بازی مذکور، بسنده کرده بود.

بخاطر همین موضوع شایعاتی درمورد روند توسعه بد بازی در اینترنت بوجود آمد که خوشبختانه استودیو Bloober Team آنها را تکذیب و در توئیتی اعلام کرد که توسعه بازی همچنان ادامه دارد.

درمورد اطلاعات جدید، یکی از طرفداران پرسید که چه زمانی می‌توانیم انتظارشان را داشته باشیم و بلوبر پاسخ داد: «کونامی ناشر بازی است و این موضوع (انتشار اطلاعات جدید و ارتباط با مخاطبان) بخشی از وظایف آن‌هاست».

درحالی که در اوایل سال جاری تایید شد که بازی برای انتشار در 2023 آماده نخواهد شد، ممکن است به زودی شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از این ریمیک موردانتظار باشیم، مخصوصا که رویداد The Game Awards 2023 هم به زودی برگزار می‌شود و احتمالا کونامی، این بازی را آنجا نمایش خواهد داد.

Silent Hill 2 Remake برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و همزمان انحصاری زمانی کنسول پلی استیشن 5 هم خواهد بود؛ این یعنی حداقل تا یک سال بعد از انتشار رسمی، این عنوان به کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و یا نینتندو سوئیچ نخواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا