اخبار بازی

فروش غیرمنتظره بازی Sifu در هفته اول عرضه

توسعه دهنده بازی Sifu، یعنی Sloclap اخیرا اعلام کرده که بازی اکشن آنها در سبک هنرهای رزمی، در هفته اول عرضه خود از عملکرد تجاری مثبتی برخوردار بوده و مجموع فروش آن بیش از 500 هزار نسخه بوده است. این خبر از طریق کانال توییتر رسمی بازی منتشر شد:

« ما خرسندیم که بیش از نیم میلیون نفر از شما تاکنون در مسیر انتقام‌جویی خود قدم گذاشته‌اید. از طرف همه در Sloclap، از شما متشکریم! »

Sifu 500000

این رقم و تعداد نسخه فروش رفته برای یک بازی مستقل، آن هم فقط در هفته نخست عرضه، تقریبا غیرمنتظره است. بازی Sifu با واکنش‌های متفاوتی از منتقدان روبرو شده است. بعضی از آنها به سیستم بالا رفتن سن در بازی بر اثر هر بار مرگ انتقاد کرده‌اند و آن را “تنبیه غیرضروری” نامیده‌اند. اما لازم به ذکر است که اکثر منتقدان این سیستم را مفید شناخته و مخصوصا از طراحی چالش برانگیز مراحل و سیستم مبارزات عالی بازی تعریف کرده‌اند. مخاطبان بازی نیز به دو دسته تقسیم شده‌اند، کسانی که از بازی‌های سخت لذت می‌برند و چالش را دوست دارند، بنابراین از Sifu بسیار راضی هستند و در طرف دیگر، بازیکنانی هستند که سختی بازی را بیش از حد دانسته و از آن انتقاد کرده‌اند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا