اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

نسخه فیزیکی بازی Sifu برای بهار 2022 تأیید شد

سازندگان بازی Sifu اعلام کرده‌اند که نسخه فیزیکی این عنوان، در زمان نامشخصی از بهار آینده منتشر خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Sifu

سال 2021 رو به پایان است و با شروع سال 2022، موج جدیدی از بازی‌های بزرگ و کوچک جدید روانه بازار خواهند شد. یکی از عناوینی که برای اوایل سال آینده برنامه‌ریزی شده، بازی مبارزه‌محور Sifu است که در ماه‌های اخیر توجهات زیادی را به‌خود جلب کرده. حال تقاضای بالای کاربران برای عرضه یک نسخه فیزیکی از بازی، استودیوی Sloclap را مجاب کرده تا با شرکت Microids وارد همکاری شود و به این درخواست طرفداران پاسخ دهد.

صفحه رسمی Sifu اخیرا بر روی توئیتر اعلام کرده که نسخه فیزیکی بازی با همکاری شرکت فرانسوی Microids بر روی PS4 و PS5 منتشر خواهد شد. البته در حال حاضر جزئیات بیشتری از محتویات نسخه فیزیکی مشخص نیست و گفته شده که اطلاعات تکمیلی پیرامون این موضوع به‌زودی منتشر خواهد شد. اما این‌طور که به‌نظر می‌رسد، سازندگان قصد دارند تا چند ادیشن مختلف را از نسخه فیزیکی بازی معرفی کنند.

شایان ذکر است که مدتی پیش، شرکت Microids در تولید نسخه فیزیکی بازی Oddworld Soulstorm نیز همکاری داشت که به عرضه یک نسخه کالکتور و یک نسخه استاندارد از این عنوان منجر شد. باید دید که آیا بازی Sifu نیز در کنار نسخه استاندارد، نسخه کالکتور را دریافت خواهد کرد یا خیر. این عنوان در تاریخ 8 فوریه 2022 (19 بهمن) برای رایانه‌های شخصی (فروشگاه اپیک گیمز)، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا