اخبار بازی

احتمال اضافه شدن درجه سختی به بازی SIFU پس از عرضه

سازندگان بازی SIFU اعلام کرده‌اند که این عنوان در هنگام عرضه قابلیت انتخاب درجه را نخواهد داشت، اما احتمال اضافه شدن چنین قابلیتی پس از عرضه وجود دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Sifu

اوایل سال 2021 استودیوی Sloclap با معرفی بازی SIFU، توجه قشر عظیمی از دوست‌داران هنرهای رزمی را به خود جلب کرد. بازی دارای سیستم جالبی است که بر اساس آن، شخصیت اصلی با هر بار مردن به زندگی باز می‌گردد اما سن او نیز به همین روال بالاتر می‌رود. مبارزات نیز با الهام از کونگ فو طراحی شده‌اند و جذاب به‌نظر می‌رسند، در همین حال تریلرهای منتشر شده نشان داده‌اند که احتمالا با یک بازی چالش برانگیز طرف هستیم.

اخیرا پیر تارنو، تهیه‌کننده SIFU در مصاحبه‌ای با MP1st اعلام کرده که بازیکنان در هنگام عرضه امکان انتخاب درجه‌های سختی متفاوت را نخواهند داشت. او در این مورد گفته: «ما می‌خواهیم که SIFU بازیکنان را به چالش بکشد و آن‌ها را به یادگیری، پیشرفت و سازگار شدن تشویق کند. قابلیت برخاستن از مرگ به بازیکنان جدید اجازه می‌دهد تا در هنگام مواجه با سختی‌ها و شکست خوردن، بارها و بارها مجددا تلاش کنند. اما بهایی که برای مردن پرداخت می‌کنید، به مرور سنگین‌تر می‌شود و جهت به پایان رساندن بازی به‌طور کامل، باید به سیستم مبارزات مسلط شوید.»

با این‌حال، تهیه‌کننده بازی اشاره کرد که تیم سازنده موضوع اضافه کردن درجه سختی را پس از عرضه بررسی خواهد کرد. او همچنین در صحبت‌های خود گفت بازیکنانی که کاملا به سیستم مبارزات مسلط شده باشند، می‌توانند بازی را بدون حتی یکبار مردن نیز به اتمام برسانند.

اخیرا تاریخ عرضه بازی SIFU به مدت دو هفته جلوتر افتاد و این عنوان اکنون در تاریخ 8 فوریه 2022 (19 بهمن) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا