اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Sifu تا اوایل سال 2022 تأخیر خورد

در جریان رویداد State of Play اخیر، سازندگان بازی Sifu ضمن نمایش گیمپلی جدید اعلام کردند که این عنوان با چند ماه تأخیر و در سال 2022 عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Sifu

تریلر جدیدی که منتشر شد، مکانیزم پیر شدن شخصیت اصلی پس از هر بار مردن را برای اولین بار نشان می‌داد. شخصیت اصلی داستان که می‌تواند به انتخاب بازیکن مذکر یا مونث باشد، در راه انتقام گرفتن از قاتلین خانواده خود بارها کشته خواهد شد. با این وجود، او می‌تواند مجددا به زندگی باز گردد. اما با هر بار زنده شدن، سن او بالاتر می‌رود. بازی ساختاری شبیه به عناوین روگ لایک دارد و هر چند پس از کشته شدن امکان بازگشت به زندگی را دارید، اما از سن خاصی به بعد مجبورید تا سفر خود را مجددا از اول شروع کنید.

در تریلر جدید می‌بینیم که بازیکن با سن 40 کار خود را آغاز می‌کند و در پایان ویدئو، بر اثر چندین بار کشته شدن در مسیر به سن 54 سالگی رسیده است. مبارزات کونگ-فوی بازی سرعتی و روان طراحی شده‌اند و همچنین بازیکن می‌تواند از محیط قابل تعامل اطراف به نفع خود استفاده کند.

هر چند تاریخ عرضه برنامه‌ریزی شده استودیوی Sloclap در ابتدا پاییز سال 2021 بود، اما سازندگان اعلام کرده‌اند که به‌دلیل چالش‌های به‌وجود آمده ناشی از کووید-19 زمان انتشار بازی به اوایل سال 2022 تغییر یافته است. بازی Sifu برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا