اخبار بازی

شینجی میکامی از احتمال کارگردانی یک بازی جدید می‌گوید

به‌تازگی آقای شینجی میکامی، یکی از خالقان اصلی سری Resident Evil، با رسانه Variety مصاحبه مفصلی داشته که در بخشی آن از احتمال کارگردانی یک بازی جدید سخن گفته است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

تصویر Shinji Mikami

سال 2020 سی‌امین سالگرد آغاز فعالیت آقای میکامی در صنعت بازی‌های ویدئویی به‌شمار می‌رود، از فعالیت به‌عنوان طراح و برنامه‌ریز گرفته تا کارگردان و تهیه‌کننده. علاوه بر آن، استودیو Tango Gameworks که توسط او تأسیس شده بود نیز امسال ده سالگی خود را جشن می‌گیرد. به همین مناسبت، رسانه Variety اخیرا مصاحبه مفصلی را با پدر ژانر ترس، شینجی میکامی داشته است.

ما تانگو گیمورکز را بیشتر به‌خاطر ساخت بازی The Evil Within می‌شناسیم. عنوانی که در سال 2014 عرضه شد و به گفته میکامی در آن زمان، قرار بود آخرین عنوانی باشد که او کارگردانی می‌کند. اما به‌نظر می‌رسد او اکنون چنین احساسی ندارد و اگر فرصتی فراهم شود، مایل است تا عنوان جدیدی را نیز کارگردانی کند.

میکامی در مصاحبه جدید خود اشاره کرد که The Evil Within ابتدا یک پروژه متفاوتی بود که با اسم Noah شناخته می‌شد، اما این پروژه به مرور زمان تغییرات فراوانی را به‌خود دید و به یک چیز کاملا متفاوت تبدیل شد. او عنوان کرد که اگر فرصت خلق ایده اولیه Noah را داشته باشد، ممکن است اینکار را انجام دهد.

“تصور من این است که اگر فرصت این را داشته باشم که یک بازی را از ابتدا تا انتها کاملا با بینش ذهنی خود بسازم، قطعا اینکار را انجام خواهم داد. این می‌تواند آخرین پروژه بزرگ من به‌عنوان کارگردان باشد.”

مطمئنا شنیدن چنین چیزی برای افراد زیادی هیجان‌انگیز است. در حال حاضر اما آقای شینجی میکامی به‌عنوان تهیه‌کننده بر روی بازی Ghostwire: Tokyo فعالیت می‌کند. این عنوان در سال 2021 به‌صورت انحصاری کنسولی زمانی برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4912975, member: 122954″]

    [COLOR=rgb(184, 49, 47)]
    “تصور من این است که اگر فرصت این را داشته باشم که یک بازی را از ابتدا تا انتها کاملا با بینش ذهنی خود بسازم، قطعا اینکار را انجام خواهم داد. این می‌تواند آخرین پروژه بزرگ من به‌عنوان کارگردان باشد.”[/COLOR]

    [URL=’https://www.bazicenter.com/news/game-news/shinji-mikami-is-open-to-returning-as-a-director/’]Continue reading…[/URL]
    [/QUOTE]

    این حرفش مثل عسل روی خامه است.
    شیرین و لذیذ

  2. امیدوارم ماکرو چراغ سبز نشون بده و به پدر ژانر ترس برای اخرین فرصتم که شده یه بار دیگه اجازه دیده شدن بده این مرد انقدر دیدگاهش یونیک و اورجینال و خاص که یک بار با خلق EVIL4 نشون داد نه فقط ژانر ترس حتی ژانر اکشن ادونچر رو هم میتونه دوباره از نو تعریف کنه و استاندارد جدیدی تو این سبک بیاره!! 😡
    با آرزوی موفقیت برای این بزرگ مرد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا