اخبار بازی

بازی Shin Megami Tensei 5 و Project Re Fantasy هم‌چنان در حال توسعه قرار دارند

بازی Shin Megami Tensei 5

شرکت Atlus در سال 2017 بود که بازی Shin Megami Tensei 5 را به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد. اما از زمان رونمایی از این اثر نقش‌آفرینی، این اثر و سازندگان آن در سکوت مطلق خبری به کار خود ادامه می‌دهند و جزئیاتی از آن به اشتراک گذاشته نشده است.

در اوایل سال 2018 شرکت Atlus از وارد شدن بازی به مرحله تولید کامل خبر داده بود و اکنون هم به‌روزرسانی جدیدی در خصوص فرآیند ساخت آن ارائه کرده است. به گفته تیم سازنده بازی مورد بحث هم‌‎چنان به صورت فعالانه در حال ساخت و توسعه قرار دارد. این موضوع را شرکت Atlus از طریق پیام انتهای سال خود و به واسطه مجله هفتگی ژاپنی فامیتسو به اشتراک گذاشته است.

از طرف دیگر بازی Shin Megami Tensei 5 تنها اثر بزرگی نبوده که این کمپانی روی آن کار می‌کند. پروژه دیگری به نام Project Re Fantasy وجود دارد که یک عنوان کاملا جدید فانتزی JRPG محسوب می‌شود و فرآیند تولید آن توسط کارگردان بازی Persona 5 هدایت می‌شود و تاکنون هم به صورت رسمی رونمایی نشده است. با این حال پیش از این اظهار کرده بودند که این پروژه به طور کامل با مجموعه بازی Persona تفاوت دارد. شرکت Atlus در پیام انتهای سال خود تایید کرد که این پروژه هم هم‌چنان در دست ساخت و توسعه قرار دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا