اخبار بازی

بازی «Shenmue 1&2» توسط تعدادی از خرده فروشان لیک شد

 width=810 height=456 /></p><p style=به تازگی تعدادی از خرده فروشان اروپای شرقی بازی «Shenmue 1,2» را برای PS4 و Xbox One لیست کرده‌اند. این بسته که شامل نسخه اول و دوم این بازی می‌شود در  خرده فروشی‌های Alza , Heureka , GetGame , MadGamer آشکار شده است. هیچ یک از سایت ها اطلاعات اضافی  ارائه نمی‌دهند، اما شباهت بین مکان های‌آنها نشان می‌دهد که یا توزیع کننده محلی اطلاعات را خیلی زود برای آن‌ها فرستاده، یا به صورت غلط .

فقط خرده فروشی GetGame دارای یک صفحه عمومی انتشار در سال “۲۰۱۷” است. Heureka و GetGame قیمت این بازی را ۴۹.۹۹ یورو نوشته اند و همچنین خرده فروشی MadGamer این بازی را با قیمت ۵۹.۹۰ یورو لیست کرده است. اما به احتمال زیاد این قیمت ها متغیر‌هایی هستند که قیمت نهایی بازی نخواهند بود.

در حال حاضر «Sega» چیزی در مورد این لیک‌ها نگفته، پس تا تایید رسمی Sega باید این خبر را فعلا در حد شایعه در نظر بگیریم. بازی Shenmue ساخته ذهن Yu Suzuki است که نسخه اول این بازی در تاریخ ۱۹۹۹ برای Dreamcast منتشر شد و نسخه دوم بازی در سال ۲۰۰۱ بر روی کنسول Dreamcast و در سال ۲۰۰۲ برای Xbox Original منتشر شد. نسخه سوم بازی هم اکنون در حال ساخت است و قرار است در سال ۲۰۱۸ برای PS4 و PC منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا