اخبار بازی

سازنده Shadow Warrior ، در حال ساخت 3 بازی جدید

2 بازی امسال معرفی خواهند شد

شرکت Flying Wild Hog، سازنده بازی Shadow Warrior، 3 بازی جدید در دست ساخت دارد که 2تای آنها را امسال معرفی خواهد کرد.

شرکت Flying Wild Hog

آقای Michał Szustak مدیرعامل این شرکت، در مصاحبه ای اعلام کرد که شرکت Flying Wild Hog در بازی هایی که در سال 2020 منتشر خواهد کرد، هدفش تجربه با کیفیت و سرگرم کننده خواهد بود.

وی در ادامه گفت: رویای ما این است که همه بازی هایمان، بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشند. همانطور که میدانید، ما همیشه در محدوده بازیهای AAA/indie مانده ایم. امیدواریم که با این دو بازی جدید بتوانیم این محدوده را با موفقیت پشت سر بگذاریم. پس این پروژه ها ، اهمیت زیادی برایمان خواهند داشت. به نظر من با این دو عنوان، ما میتوانیم تجربه کاملی از بازیهای AAA را ارائه دهیم. عنوان سوم کمی کوچکتر از دو عنوان دیگر است ولی همچنان یک بازی اصیل همراه با کیفیت و سرگرمی خواهد بود.

طبق صحبت ها، این بازی ها سبک اول شخص (FPS) را خواهند داشت، ولی انگار تجربه های جدیدی نیز در راه خواهد بود. آقای  Szustak در رابطه با ارتباط این بازی ها و کنسول های نسل جواب قطعی نداد ولی در رابطه با PlayStation 5 و Xbox Series X گفت : از آنجایی که ما بازی های اکشن تولید میکنیم، خیلی خوشحالیم که میتوانیم راحتتر 60 فریم بر ثانیه را تحویل دهیم. ما بر این عقیده ایم که مشکلات کمتری نسبت به کنسول های فعلی، پیش رو خواهیم داشت.

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا