اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Shadow Warrior 3 به‌زودی اعلام می‌شود

دیوالور دیجیتال، ناشر بازی Shadow Warrior 3 باری دیگر به طرفداران اطمینان داده که تاریخ عرضه این عنوان در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Shadow Warrior 3

پس از معرفی Shadow Warrior 3 در سال گذشته، استودیوی Flying Wild Hog و ناشر بازی بارها تأکید کردند که این عنوان شوتر اول شخص در طول سال 2021 منتشر خواهد شد. همچنین سازندگان بازی مدتی قبل از اعلام کردن تاریخ عرضه در ماه آگوست خبر داده بودند، اما اکنون به ماه سپتامبر رسیده‌ایم و تاریخ عرضه هنوز مشخص نیست.

حال شرکت Devolver Digital اخیرا با انتشار توئیتی عنوان کرده: «در مورد تاریخ عرضه Shadow Warrior 3 ساکت بوده‌ایم، اما این موضوع به‌زودی تغییر می‌یابد.» البته که این زمان هنوز هم به‌طور کامل مشخص نیست، اما در هر صورت طی روزها و یا هفته‌های آینده از تاریخ عرضه نهایی بازی با خبر می‌شویم. توئیت منتشر شده همچنین ویدئوی کوتاهی در بر دارد که نوعی از دشمنان بازی به‌نام Hattori را نمایش می‌دهد.

بازی Shadow Warrior 3 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. در حال حاضر اطلاعاتی مبنی بر اینکه آیا کنسول‌های PS5 و Xbox Series X|S نیز ورژن Native دریافت خواهند کرد یا نه، در دسترس نیست. اما انتظار می‌رود این موضوع نیز در آینده‌ای نزدیک به‌طور کامل مشخص شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا