اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوتر

تاریخ انتشار بازی Shadow Warrior 3 مشخص شد

با انتشار تریلری، تاریخ عرضه نسخه سوم سری بازی های Shadow Warrior مشخص شد.این بازی که داستان آخرین ماجراجویی لو وانگ را روایت می کند، در تاریخ 1 مارچ (10 اسفند) برای کنسول های نسل هشتم عرضه می شود.همچنین بازی هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است و خریداران می توانند با پیش خرید این بازی به یک اسکین برای کاتانای شخصیت اصلی و همچنین دریافت رایگان دو نسخه اول سری دسترسی داشته باشند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پس از آن که تاریخ انتشار این بازی دیروز از طریق فروشگاه های ایکس باکس و پلی استیشن لو رفت، استودیوی Flying Wild Hog  تایید کرد که بازی Shadow Warrior 3 درتاریخ اول مارس عرضه خواهد شد. طبق تریلر منتشر شده، داستان این بازی درست بعد از وقایع نسخه دوم رخ می دهد وانگ و دشمنش اوروچی زیلا را در مقابل هم قرار می دهد که برای شکار یک اژدها تلاش می کنند. همچنین همانند همیشه وانگ به کاتانای قابل اعتماد خود، یک قلاب و سلاح های فراوان مجهز شده است.

در پایان تریلر هم اعلام شد کسانی که Shadow Warrior 3 را پیش خرید می‌کنند، می‌توانند اسکین اختصاصی Koromodako Katana را به همراه نسخه های اول و دوم Shadow Warrior را به صورت رایگان دریافت کنند. دو بازی اول نیز فوراً در دسترس قرار می‌گیرند و به بازیکنان جدید اجازه می‌دهند تا ماجراهای وانگ را قبل از انتشار نسخه سوم دنبال کنند.استودیوی سازنده در پایان وعده انتشار جزئیات بیشتر و گیم پلی بازی را در هفته های آینده داد.

بازی Shadow Warrior 3 برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر های شخصی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا